یکشنبه ۹ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۳
«باغ‌هاي عشقه» با روايتي از ترس‌ها و ترديدها در راهند

فرشته نوبخت كه اين روزها مجموعه داستان «بنويس عشق» را آماده انتشار دارد، مراحل بازنويسي رمانش را به پايان مي‌برد. به گفته نويسنده، موضوع ترس‌هاي انسان معاصر در مواجهه با دنياي پيرامونش و نحوه تابو‌شكني‌هاي او در اين مواجهه، از اصلي‌ترين محورهاي اين رمان به شمار مي‌آيد.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، نوبخت درباره اين رمان توضيح داد: فضاي اين داستان رئاليستي و امروزي است. راوي آن نيز يك زن فيلمنامه‌نويس است كه در يك سفر، گذشته‌اي را به صورت جريان سيال ذهن مرور مي‌‌كند.
 
نويسنده «مرغ عشق‌هاي همسايه روبرويي» درباره بخشي از دغدغه‌هايش در نگارش اين كتاب گفت: اين داستان در واقع به گونه‌اي رئاليزم اجتماعي به شمار مي‌آيد كه قهرمان آن با بخشي از ترس‌هاي شكل يافته از دوران كودكي در خانواده؛ همراه با ترس‌هايي حاصل از  رودرروشدن با جامعه امروزي دست به گريبان است و اين دو موضوع به طور موازي در قالب داستاني مطرح مي‌‌شود. 

نوبخت خاطرنشان كرد: در اين داستان علاوه بر فضاي اصلي، مسايلي درباره زن‌هاي ديگر نيز در موقعيت سنتي و با تفكر و عقايدي ديگر مطرح است كه بخشي از ديدگاه‌ها نيز از اين طريق در درونمايه محتوايي كتاب بيان مي‌شود. 

اين نويسنده تصريح كرد: روابط زن و مرد با رگه‌هايي از نگرش‌هاي روانشناسانه نيز بخش ديگري از موضوعات داستاني اين كتاب را به خود اختصاص مي‌دهد. 

به گفته نوبخت اين رمان كه حدود 170 صفحه است، تا پايان تابستان به ناشر سپرده مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط