دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۶
يادگيري در طبيعت افزايش مي‌يابد

کتاب «برنامه‌هاي درسي براي آموزش در فضاي آزاد» اثر «کوين ردموند»، «آندرو فوران» و «شان داير» با ارايه اطلاعاتي درباره تاثير آموزش در قالب ماجراجويي و گردش در رشد دانش‌آموزان از سوي انتشارات هيومن کنتيکس منتشر شده است.\

 به گزارش خبرگزاري کتاب ايران (ايبنا) به نقل سايت ناشر، بسياري از معلمان و رهبران آموزشي از تاثيرات فراگيري در فضاي آزاد غافل هستند در صورتي که اين فعاليت‌ها با برنامه‌ريزي مناسب کيفيت آموزش را افزايش مي‌دهد و انعطاف‌پذيري جوانان براي فراگيري نيز افزايش خواهد يافت.

کتاب حاضر با ارايه تحقيقاتي نوين درباره آموزش در طبيعت و فضاي آزاد به همراه لوح فشرده آموزشي براي طراحي برنامه‌هاي مناسب ارايه شده است، هدف از انتشار اين اثر فراگير کردن روش‌هاي نوين آموزش در آمريکا و ديگر کشورها است که مي‌تواند براي دانش‌آموزان، دانش‌جويان، معلمان و رهبران آموزشي موثر واقع شود.

اثر حاضر از 21 بخش تشکيل شده كه هر يک بيان کننده موضوع اصلي آموزش در فضاي آزاد است كه از جمله آن‌ها مي‌توان به رهبري و گروه توسعه يافته، آب و هوا، اسکي، قايقراني، کوهنوردي، تيراندازي با کمان، اسکي نورديک و اخلاق محيط زيست اشاره کرد.

کوين ردمن 30 سال در امر آموزش به کسب تجربه پرداخته و در کشور کانادا به عنوان مسوول سازمان فني و کميته برنامه‌هاي توسعه آموزش فعاليت مي‌کند، وي مربي قايقراني و حرکات آبي نيز هست.   

اندرو فوران استاديار و رييس برنامه استادان دانشگاه فرانسيس خاوير در نوااسکوشياي کانادا و از پيشگامان مربيگري در صليب سرخ اين کشور است و کارگاه‌هاي بسياري را تاکنون در حوزه برنامه‌هاي آموزشي درسي در فضاي آزاد برگزار کرده است. 

شان داير عضو کميته استاني برنامه‌ريزي درس تربيت بدني است وي به صورت حرفه‌اي به آموزش غارنوردي، کوه‌نوردي در روز و شب و برپايي کمپينگ فصلي مي‌پردازد.

کتاب «برنامه‌هاي درسي براي آموزش در فضاي آزاد» از سوي انتشارات هيومن کنتيکس در 448 صفحه و 59 دلار آمريکا منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها