شنبه ۱ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۱
«بادبادک‌های دیار مادری» بررسی می‌شود

چهارمین نشست نقد شعر سوره با حضور عبدالجبار کاکایی برگزار می‌شود و به نقد و بررسی مجموعه شعر «بادبادک‌های دیار مادری» سروده اصغر معاذی مهربانی اختصاص دارد.\

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از پایگاه خبری انتشارات سوره مهر، در این نشست عبدالجبار کاکایی و مصطفی محدثی خراسانی به عنوان منتقد حضور دارند و به بررسی سروده‌های معاذی می‌پردازند.

سروده‌های مجموعه شعر «بادبادک‌های دیار مادری» سه بخش را شامل می‌شوند. بخش نخست «باد بادک‌های دیار مادری» نام دارد و دربرگیرنده 25 غزل، يك مثنوي و يك رباعي با مضامین عاشقانه است.

بخش دوم «عاشقانه‌های یک تفنگ» نام دارد و هشت غرل با مضامین فرهنگ شهادت و ایثار را شامل می‌شود. بخش سوم نیز با عنوان «از دلتنگي‌هاي حرا تا خيابان‌هاي چشم به راه» چند غزل و 2 مثنوي را شامل می‌شود که در بردارنده سروده‌های آیینی شاعر هستند.

در سه نشست پیشین از این سلسله نشست‌ها مجموعه اشعار «ذکر مزامیر» سروده حافظ ایمانی، «میخانقاه» سروده زهیر توکلی و «بی‌خوابی عمیق» سروده محمدمهدی سیار با حضور اسماعیل امینی، عبدالرضا موسوی، بیژن ارژن، محمد رمضانی فرخانی، حمیدرضا شکارسری و امید مهدی‌نژاد نقد و بررسی شده‌اند.

نشست بعدی از این سلسله نشست‌ها به نقد و بررسی مجموعه شعر «به جرم شعر» سروده علی حاجتیان اختصاص دارد.

نشست نقد و بررسی «بادبادک‌های دیار مادری» سروده اصغر معاذی مهربانی یک‌شنبه(2 خرداد) از ساعت 17 در محل فروشگاه مرکزی و نمایشگاه دائمی انتشارات سوره سوره مهر واقع در خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط