یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۱
12 كتاب با موضوع بررسي فرقه بهاييت در نمايشگاه

انتشارات گوي در نمايشگاه امسال دوازده كتاب با موضوع فرقه بهاييت ارايه كرده است. همچنين سايت «بهايي‌پژوهي» با همكاري اين انتشارات به مناظره با بهاييان و نقد تناقض‌هاي موجود در كتاب‌هاي اين فرقه مي‌پردازد.\

مهدي هاديان، مشاور فرهنگي سايت «بهايي‌پژوهي» در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، به شرح برخي از فعاليت‌هاي اين سايت پرداخت و گفت: اين سايت به نقد علمي فرقه بهاييت مي‌پردازد و بيان و بررسي تناقض‌هاي موجود در كتاب‌هاي آنان، بخشي از فعاليت‌هاي اين سايت است.

وي هدف از به نمايش گذاشتن تناقضات كتاب‌هاي فرقه بهاييت  را اثبات الهي نبودن اين فرقه دانست و گفت: انتشارات گوي تاكنون دوازده جلد كتاب منتشر كرده و امسال براي دومين سال پياپي كتاب‌هايش را در نمايشگاه به نمايش گذاشته است.

هاديان تبليغ را يكي از حربه های فرقه بهاييت  برشمرد و گفت: هر بهايي پس از وارد شدن به اين فرقه، وظيفه تبليغ اعتقادات بهاييت را دارد. چنين تبليغ‌هايي به‌ويژه در اينترنت مشهود است. به همين دليل تصميم به مقابله با اين تبليغات گرفتيم.

وي اين مقابله را يك‌سويه ندانست و گفت: در اين سايت بخشي با عنوان مناظره وجود دارد كه در آن سخنان بهاييان و مسلمانان در كنار هم قرار داده مي شوند و به دليل منطق قوي پيروان اسلام، خواننده مي‌‌تواند به‌درستي قضاوت كند.

مشاور فرهنگي سايت «بهايي‌پژوهي» مظلوم‌نمايي و خوش‌رفتاري را يكي از ويژگي‌هايي بهاييان برشمرد و گفت: آنان از اين ويژگي‌ها براي تبليغ فرقه‌اشان سود مي‌جويند. آنان اسلام را ديني آسماني مي‌پندارند، اما اين دين به همراه ساير اديان را منسوخ دانسته، معتقدند همگان بايد به فرقه بهاييت  بگروند.

وي به محورهاي انتتشارات گوي در انتشار كتاب‌ها اشاره كرد و گفت: تاريخ و ارتباط فرقه بهاييت  با استعمار و تناقض اعتقادات آنان با مهدويت و همچنين با خاتميت پيامبر اسلام(ص) از محورهاي موضوع اين آثار به شمار مي‌آيند.

هاديان به محور ديگر اين انتشارات كه به زودي در دستور كار قرار خواهد گرفت، اشاره كرد و گفت: وضعيت فرقه بهاييت  در دنياي امروز نيز يكي ديگر از موضوعاتي است كه درباره آن به انتشار كتاب خواهيم پرداخت.

علاقه‌مندان مي‌تواند براي تهيه آثار انتشارات گوي به راهروي 24 شبستان مصلاي امام خميني(ره)، غرفه 27 در نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران مراجعه كنند.

اين نمايشگاه تا بيست و پنجم ارديبهشت برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط