یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۳
نصب نرم‌افزار آثار  آيت‌الله طهراني روي تلفن همراه

كارشناس فروش انتشارات علامه طهراني از ارايه 55 اثر تاليف شده آيت‌الله علامه حاج سيد محمدحسين حسيني طهراني خبر داد و گفت: مجموعه آثار علوم و معارف اسلامي علامه طهراني از سوي اين نشر منتشر و در اين غرفه ارايه مي‌شود.\

محمدرضا قندي در گفت‌و‌گو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، عنوان كرد: از تازه‌ترين عناوين منتشر شده مرحوم آيت‌الله طهراني مي‌توان به چاپ نخست كتاب «رساله مودت» و «آيت نور» اشاره كرد.

وي با تاكيد بر اين كه آيت‌الله طهراني شاگرد علامه طباطبايي و سيد هاشم موسوي حداد بود، بيان داشت: دو مجموعه نرم‌افزاري جديد از دوره علوم و معارف اسلامي علامه طهراني حاوي مجموعه آثار كامل وي در نمايشگاه عرضه شده‌اند.

قندي با تاكيد بر اين كه اين نرم‌افزارها با همكاري مركز تحقيقات و علوم كامپيوتري نور تدوين شده‌اند، اظهار داشت: مجموعه كتابخانه همراه آيت‌الله طهراني حاوي 55 اثر علامه به صورت تلفن همراه با نرم‌افزار «جاوا»ست كه در سيستم تلفن همراه نصب مي‌شود.

وي يكي از فعاليت‌هاي جديد غرفه علامه طهراني در نمايشگاه را ارايه نسخه الكترونيكي كتاب «رساله لب الالباب» دانست و بيان داشت: از آثار پراستقبال علامه طهراني در اين نمايشگاه مي‌توان به «كاهش جمعيت، ضربه‌اي سهمگين بر پيكر مسلمين» و «روح مجلس، يادنامه موحد عظيم و عارف كبير» اشاره كرد. همچنين مجموعه دوره علوم و معارف اسلامي آيت‌الله طهراني به زبان لاتين نيز تهيه و در نمايشگاه عرضه شده است.

بيست و سومين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران تا 25 ارديبهشت ماه در مصلاي امام خميني(ره) داير است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها