سه‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۲
نكاتي مهم درباره ورزش و آرتروز

چاپ دوم كتاب آرتريت(آرتروز) برگرفته از تكنيك‌هاي مركز تمرينات ورزشي كوپر، راه‌هاي درمان بيماري آرتريت(آرتروز) را به شيوه‌اي اصولي مطرح مي‌كند. اين اثر به قلم «نيل.اف.گوردون» و ترجمه نادر طوسي از سوي انتشارات علم و حركت روانه بازار نشر شده است./

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اين كتاب در پنج فصل به معرفي بيماري آرتروز و راه‌هاي پيشگري از آن مي‌پردازد؛ در فصل نخست اين كتاب، دو نفر از بيماران معرفي مي‌شوند كه از ماجراي آنها براي معرفي اصول نخستين آرتريت، ورزش و توانبخشي استفاده مي‌شود. 

در فصل دوم، آثار شگفتي‌آور يك زندگي توام با حركات ورزشي مطرح مي‌شوند و در انتهاي فصل به بعضي خطرات بالقوه تمرين‌هاي ورزشي براي بيماران آرتريتي اشاره مي‌ كند.

فصل سوم به طور گام به گام به مخاطب نشان مي‌دهد كه چگونه يك برنامه توانبخشي منطقي و ورزشي را مي‌توان شروع كرد. در فصل چهارم ياد مي‌گيريد كه چگونه با ورزش كردن،براي خودتان مطلوب‌ترين حالت سلامت و آمادگي را با تعيين دقيق ميزان ورزش مورد نياز ايجاد كنيد. در فصل پاياني نيز نكات ضروري بيان مي‌شوند كه اگرچه ورزش براي بدن خيلي بهتر از گوشه‌نشيني و عدم تحرك است، اما خطراتي را هم دارد كه هر چند كوچك، بايد تا جايي كه ممكن است از آنها اجتناب كرد.

چاپ دوم كتاب (آرتريت) اثر «نيل.اف.گوردون» با ترجمه نادر طوسي در شمارگان 2200 نسخه، 141صفحه‌ و قيمت 35000 ريال روانه بازار نشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط