دوشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۳
مجموعه داستاني از مسعود عالي‌محمودي منتشر مي‌شود

«كسي را درون من چال مي‌كنند»، نام مجموعه داستاني از مسعود عالي‌محمودي است كه براي ارايه در نمايشگاه كتاب منتشر خواهد شد. به گفته نويسنده داستان‌هاي اين كتاب حاصل نگاه او به بخشي از رويدادهايی است كه براساس ديدگاه‌هاي اجتماعي و عاطفي شكل يافته‌اند.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، عالي‌محمودي درباره اين مجموعه داستان گفت: اين كتاب دربرگيرنده 11 داستان كوتاه است كه تعدادي از آنها براساس نوعي نگرش شخصي و دروني به موضوع عشق نوشته شده‌اند.
 
وي افزود: برخي از مسايل مطرح شده در اين كتاب مي‌تواند اجتماعي باشد؛‌ اين در حالي است كه اين نگاه به اجتماع حاصل نوعی تجربه‌مندي به پيرامون انسان و نسبت او با وقايع باشد كه شايد در موقعيت‌هاي ديگر و با گذشت زمان دستخوش تغيير شوند.
 
عالي‌محمودي خاطرنشان كرد: هر كدام از داستان‌هاي اين كتاب موضوعيتي مستقل دارند و به گونه‌اي بخشي از تجربه‌هاي زندگي نويسنده به شمار مي‌آيند كه در قالب داستان خلق شده‌اند؛ ‌بر همين اساس همه آن‌ها را راوي اول شخص روايت مي‌كند. 

مجموعه داستان «كسي را درون من چال مي‌كنند»، تا چند روز آينده از سوي نشر افراز منتشر و در نمايشگاه كتاب تهران عرضه خواهد شد. 

عالي‌محمودي تاكنون فيلمنامه‌ها و نمايشنامه‌هايي را نيز نوشته است. 

فيلم‌نامه فيلم «خدا كجاست» و «تكليف» به كارگرداني ابراهيم سعيدي‌نژاد و «و ديگر هيچ»، به كارگرداني امين عنايتي نیز از آثار او در زمينه فيلمنامه‌اند. 

از وي تاكنون نمايشنامه‌هاي «تراژدي مردگان»،‌ «داش آكل» و «ما هيچ، ما همه» (كار مشترک او با غلامرضا شيري) نيز به اجرا در آمده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط