دوشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۶

انتشارات «ققنوس» با انتشار 81 عنوان مجموعه داستان و رمان در نمايشگاه كتاب امسال حضور خواهد داشت. رمان «رگ سرخي برتن بوم» از رمان‌هايي است كه در اين انتشاراتي مراحل انتشار را براي عرضه در نمايشگاه كتاب سپري مي‌كند._

 به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، احمد تهوري، مدير روابط عمومي انتشارات قفنوس گفت: انتشارات ققنوس سال گذشته و اوايل امسال 51 عنوان كتاب در حوزه داستان و رمان چاپ کرده و این کتاب‌ها را به نمايشگاه كتاب امسال مي‌آورد؛ اين در حالي است كه اين موسسه با همكاري انتشارات «هيلا» نيز 18 عنوان از تازه‌ترين كتاب‌هاي حوزه ادبيات داستاني را در نمايشگاه ارايه خواهد كرد. 

وي افزود: انتشارات «آفرينگان» كه زير مجموعه نشر كودک و نوجوان موسسه ققنوس است نيز با 12 عنوان كتاب تازه در حوزه كودك در نمايشگاه كتاب شركت مي‌كند. 

«آنجا كه پنچرگيري‌ها تمام مي‌شوند»، «قطار در حال حركت است»، «مارمولكي كه ماه را بلعيد»، «قصه‌هاي پريوار»، «تاكسي سمند»، «كتابت بهار»، «سگ‌ها و آدم‌ها»، «اره برقي خاموش است» و «ايام بي‌شوهري»،‌ از جمله كتاب‌هايي است كه زمستان و پاييز سال گذشته (88) از سوي اين انتشاراتي به چاپ رسيد. 

مجموعه داستان «عبور معطر» و رمان «رگ سرخي بر تن بوم» نيز از جمله آثار داستاني است كه در سال جديد توسط اين انتشاراتي منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط