دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۸۹ - ۱۰:۲۵
كتاب‌هاي تخصصي زبان انگليسي در غرفه سمت

انتشارات سمت، جديدترين كتاب‌هاي زبان انگليسي تخصصي ESP را به بيست و سومين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران مي‌آورد.\

مدير روابط عمومي انتشارات سمت به خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، گفت: بيش از 200 عنوان كتاب درسي انگليسي تخصصي با كمك استادان مشهور و به نام براي دانشجويان كشور تهيه و تدوين شده است.

مهدي محمدي افزود: نامداران زبان و ادبيات انگليسي در نگارش اين آثار فعاليت دارند كه جديدترين جلدهاي آن براي نخستين‌بار در نمايشگاه عرضه خواهد شد.

وي از طرح مشاركت با دانشگاه‌ها و مراكز پژوهشي در انتشار كتاب خبر داد و اظهار داشت: اين طرح از سال 1376 بنا به پيشنهاد دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی کشور با هدف تهیه و تدوین کتاب‌های درسی کشور اجرايي مي‌شود.

محمدي با بيان اين‌كه اين طرح نيز در روزهاي نمايشگاه دنبال مي‌شود،‌ ادامه داد: گستردگي مراكز آموزش عالي و افزايش روز‌افزون دانشجويان از يك سو و محدود بودن امكانات از سوي ديگر، موجب مي‌شود اين مراكز با تشريك مساعي بتوانند امكانات موجود خود را در مسير اهداف مشترك قرار دهند.

وي تصريح كرد: انتشارات سمت تاكنون با بيش از 116 مركز علمي تفاهم‌نامه همكاري منعقد و 160 عنوان كتاب با سرمايه‌گذاري مشترك منتشر كرده كه با استقبال بسیار مناسبی مواجه شده است.

سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم‌انسانی دانشگاهها (سمت)، در اسفندماه 1363 براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی فعالیت خود را آغاز كرد.

بيست‌وسومين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران 15تا 25 ارديبهشت ماه امسال در مصلي امام خميني (ره) برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها