دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۵
تجليل از فرهنگيان اهل قلم بوشهري در  هفته معلم

كارشناس امور كتابخانه‌اي اداره كل آموزش و پرورش استان بوشهر از برگزاري مراسم تجليل از فرهنگيان اهل قلم بوشهر خبر داد و گفت: اين برنامه، يكي از روزهاي هفته معلم در مركز استان بوشهر برگزار مي‌شود._

غلامرضا ريشهري در گفت‌و‌گو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، عنوان كرد: سازمان آموزش و پرورش استان بوشهر هر سال با همكاري دكتر سيد جعفر حميدي، استاد ادبيات فارسي دانشگاه تهران، مراسم تجليل از فرهنگيان اهل قلم را برگزار مي‌كند.

وي با اشاره به اين كه هر سال 14 فرهنگي مولف در حوزه‌هاي مختلف آثار خود را ارايه مي‌كنند، تصريح كرد: اين مولفان در حوزه‌هاي ادبيات، اجتماعي، سياسي و تاريخي آثار خودشان را به سازمان آموزش و پرورش تحويل مي‌دهند.

ريهشري با تاكيد بر اين كه اين مراسم ششمين دوره تجليل از فرهنگيان مولف در استان بوشهر است يادآور شد: مراسم تجليل از فرهنگيان،همراه اعطاي 14 سكه بهار آزادي به 14 مولف فرهنگي صورت مي‌گيرد.

كارشناس امور كتابخانه‌اي اداره كل آموزش و پرورش استان بوشهر در پايان با بيان اين كه فرهنگيان مولف تا 19 فروردين براي ارسال آثارشان فرصت داشتند، اظهار داشت: مراسم تجليل از فرهنگيان مولف با حضور مسوولان و معاونان استاني آموزش و پرورش در يكي از ايام هفته معلم (12 تا 18 ارديبهشت ماه) برگزار مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط