چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۸۹ - ۰۹:۳۵
آموزش «درآمدی بر فلسفه‌ ذهن» در شهر كتاب

دوره‌ آموزشی «درآمدی بر فلسفه‌ ذهن» زیر نظر دکتر حسین شیخ‌رضایی روزهای دوشنبه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می‌شود./

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومي شهر كتاب، در این دوره‌ 10 جلسه‌اي، تلاش می‌شود برای مخاطبان عام که پیش‌زمینه‌ای درباره‌ مباحث فلسفه‌ ‌ذهن ندارند، برخی از مباحث اصلی و پایه‌ای این قلمروي جذاب و مناقشه‌برانگیز توضیح داده شود.

همچنين در اين جلسات به دليل سابقه‌ بحث‌های فلاسفه‌ پيشين درباره‌ ذهن و ماهیت این مباحث، به بررسي پاسخ این پرسش پرداخته می‌شود که چرا فلاسفه دوران معاصر، خود را محق به نظریه‌پردازی درباره‌ ذهن می‌دانند و نظریات آنان تا چه اندازه با دیگر محققان این حوزه متفاو‌تند.

رابطه‌ ذهن و بدن (مغز) و مسأله‌ آگاهی و شباهت‌ها و تفاوت‌های میان مغز و ماشین (به ویژه کامپیوتر) از ديگر موضوعات اين جلسات اند.

علاقه‌مندان به شركت در دوره‌ آموزشی «درآمدی بر فلسفه‌ ذهن» تا نهم اردیبهشت فرصت دارند در ساعات اداری برای ثبت‌نام به مرکز فرهنگی شهر کتاب به نشاني خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ سوم مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۸۸۷۲۳۳۱۶ و ۸۸۷۱۷۴۵۸ تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط