چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۸:۳۱
لغو نشست نقد كتاب «انسان به انسان»

نشست نقد و بررسي كتاب «انسان به انسان» اثر آيت‌الله جوادي آملي كه قرار بود عصر امروز(چهارشنبه، 19 اسفند ماه) در سراي اهل قلم برگزار شد، لغو و به زمان ديگري موكول شد./

احسان عباسلو، مدير سراي اهل قلم، در گفت‌و‌گو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، ضمن بيان اين مطلب، عنوان كرد: اين نشست به دليل مشكلات شخصي پيش‌آمده براي سيد صادق حسيني اشكوري، مولف حوزه دين كه قرار بود جزو سخنرانان نشست باشد، به زمان ديگري موكول شد.

وي با تاكيد بر اين كه پيشنهاد تشكيل اين نشست همزمان با برگزاري بيست و سومين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران در ارديبهشت سال آينده ارايه شده است، يادآور شد: با توجه به اهميت و ارزش آثار آيت‌الله جوادي آملي، بهترين زمان براي برگزاري اين نشست، ايام برپايي نمايشگاه تهران خواهد بود.

عباسلو با اشاره به اين كه دكتر بخشعلي قنبري، دبير اين نشست خواهد بود، يادآور شد: اين نشست در حوزه دين و به احتمال زياد در سراي اصلي بزرگسالان در نمايشگاه كتاب تهران برگزار مي‌شود.

مدير سراي اهل قلم تشريح كرد: برگزاري اين نشست در نمايشگاه كتاب علاوه بر تبليغ و آشنايي جمعي از مردم با اثري از آيت‌الله جوادي آملي، زمينه استفاده مفيدتر از اين كتاب را به وجود خواهد آورد.

كتاب «انسان به انسان»‌ تفسیر انسان‌شناسی قرآن کریم بر اساس نگرش ویژه به انسان و با استناد به آیات قرآن کریم، به رشته تحرير در آمده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها