دوشنبه ۳ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۱:۵۵
همايش «آرشيوهاي فردا» در كتابخانه ملي

رييس پژوهشكده اسناد و كتابخانه ملي ايران از برگزاري دومين همايش تخصصي آرشيوي در كتابخانه ملي ايران با عنوان «آرشيوهاي فردا» خبر داد و گفت: اين همايش 15 و 16 ارديبهشت ماه در ساختمان گنجينه پژوهشكده اسناد ملي ايران برگزار مي‌شود.\

 غلامرضا عزيزي در گفت‌و‌گو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، عنوان كرد: مهلت ارسال مقالات براي شركت در اين همايش به علت آزمون‌هاي دكتري و كارشناسي ارشد تا 15 اسفند ماه تمديد شده است. پيش از اين بهمن ماه به عنوان مهلت ارسال مقالات اعلام شده بود. 

وي با اشاره به اين كه تاكنون 130 چكيده و 45 مقاله به اين همايش ارسال شده‌اند، يادآور شد: از اين تعداد، 20 عنوان مربوط به تحصيلات دكتري، 15 عنوان مربوط به دانشجويان دكتري، 10 عنوان مربوط به تحصيلات كارشناسي و ديگر آثار مربوط به دانشجويان كارشناسي ارشد است.

عزيزي توضيح داد: از ميان 130 چكيده ارسال شده، 110 عنوان بر اساس شرايط همايش، مورد قبول قرار گرفته‌اند.

رييش پژوهشكده اسناد و كتابخانه ملي ايران، هدف از برگزاري اين همايش را دانش‌افزايي در حوزه آرشيو دانست و افزود: متاسفانه در حوزه آرشيو در ايران رشته مستقل دانشگاهي وجود ندارد.

دومين همايش تخصصي آرشيوي كتابخانه ملي ايران با عنوان «آرشيوهاي فردا» 15 و 16 ارديبهشت ماه سال آينده در ساختمان گنجينه اسناد كتابخانه ملي ايران برگزار مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط