یکشنبه ۷ مرداد ۱۳۸۶ - ۱۵:۴۵
نمايشگاه كتاب همدان 11 مردادافتتاح می شود

پنجمين نمايشگاه كتاب استان همدان يازدهم مرداد با حضور معاون فرهنگي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي و جمعي از مسولان استان در محل دايمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي اين شهر افتتاح مي‌شود. در اين نمايشگاه 450 ناشر بيش از 45 هزار عنوان كتاب را با 40 درصد تخفیف عرضه خواهند كرد.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، گردهمايي و تجليل از نوقلمان استان، نمايش كتاب هاي تاريخ و تمدن همدان، تجليل از نويسندگان و ناشران استان و برگزاري مسابقات فرهنگي از برنامه های این نمایشگاه است.

علاوه بر نمايش كتاب، برنامه‌هايي چون بزرگداشت نويسندگان كودك و نوجوان همداني با مشاركت كانون پرورش فكري همدان برگزار می شود. 

نقد كتاب "همدان نامه "نوشته دكتر پرويز اذكايي،  نمايش كتاب هاي تاريخ و تمدن همدان، برگزاري مسابقات فرهنگي با محور كتاب‌خواني، برگزاري مسابقه خوشنويسي «بسم‌الله» و نمايش تازه‌هاي نشر استان نيز از برنامه‌هايي است كه در اين روزها به اجرا در مي‌آيد.

از ديگر برنامه‌هايي كه در اين نمايشگاه به اجرا در مي آيد مي توان به نشست "بررسي مسايل و مشكلات ناشران همدان" ، برپايي ايستگاه نقاشي، پرده‌خواني، نمايش تازه‌هاي نشر استان، تجليل از كتابداران و اعضاي نمونه كتابخانه‌هاي مساجد و بررسي وضعيت كتابخانه‌هاي مساجد اشاره كرد .

در اين نمايشگاه كه يكصد و ششمين نمايشگاه استاني است و با مشاركت معاونت امور فرهنگي وزارت ارشاد و موسسه نمايشگاه هاي فرهنگي ايران تا هفدهم مرداد برپاست،تمامي كتاب ها با 40 درصد تخفيف عرضه مي شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها