یکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۳:۱۵
رونمايي و نقد «با خورشید تا سپیده» در فرهنگسرای تهران

همزمان با سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، کتاب «خورشید تا سپیده» در فرهنگسرای تهران رونمایی، نقد و بررسی خواهد شد.\

به گزارش خبرگزارس کتاب ایران(ايبنا) به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای تهران، کتاب «با خورشید تا سپیده» هفتاد و هشتمين کتاب از مجموعه دانستني‌هاي انقلاب اسلامي براي جوانان است که با نثري داستان‌گونه، حکايت‌هايي از زندگي امام خميني(ره) را بازگومی کند.

این کتاب توسط «سهيلا راجي كاشاني» و «فاطمه حسيني» بر اساس مستندات تاريخي با نثر ادبي و معطوف به مخاطب خاص و جوان تدوين شده است. خواننده با مطالعه این کتاب با محور زندگی معمار انقلاب و مفاهيم سياسي و اجتماعي تاثيرگذار در انقلاب اسلامي آشنا خواهد شد.

در مقدمه این کتاب آمده است: «حکایت با خورشید تا سپیده، حکایت تاریخ انقلاب اسلامی ایران و نهضت امام خمینی(ره)است. حکایت دورانی تاریخ ساز؛ حکایت دورانی که اگرچه در نگاه اول و با دستگیری و تبعید حضرت روح الله غمبار و آفریننده حس غربت در وجود آدمی است، اما با عزت دنبال می‌شود و شکوهمند و افتخارآفرین به سرانجام می رسد.»

مراسم رونمایی، نقد و بررسي کتاب «با خورشید تا سپیده» بیستم بهمن ماه از ساعت 10 تا 12 در سالن اجتماعات فرهنگسراي تهران برگزار می‌شود. این برنامه با همکاری فرهنگسرای تهران و مركز اسناد انقلاب اسلامي و با حضور ناشر و مولفان کتاب و جمعی از علاقه‌مندان برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این برنامه به فرهنگسراي تهران واقع در انتهای بزرگراه رسالت (غرب)، سه راه دهکده المپیک، جنب دبیرستان سپیده کاشانی مراجعه کنند يا برای اطلاعات بیشتر با شماره 44137050 تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط