چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۴:۵۸
برگزاري مسابقه كتابخواني «عبرت‌هاي اندلس»

مديركل روابط عمومي سازمان آموزش و پرورش استثنايي كشور از برگزاري مسابقه كتابخواني كاركنان اين سازمان به مناسبت دهه فجر خبر داد و گفت: اين مسابقه، 12 بهمن ماه با شركت 65 نفر از فرهنگيان برگزار شد._

محمد جعفرآبادي در گفت‌و‌گو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، ضمن بيان اين مطلب، تصريح كرد: مسابقه كتابخواني كاركنان سازمان آموزش و پرورش استثنايي بر اساس كتاب «عبرت‌هاي اندلس؛ تاریخچه شکست مسلمانان در اروپا» اثر سعيد طالبي‌نيا، دوشنبه(12 بهمن) به اجرا درآمد.

وي با اشاره به اين كه 21 بهمن ماه نتيجه مسابقه اعلام خواهد شد، توضيح داد: به 10 درصد از برگزيدگان اين مسابقه به قيد قرعه جوايزي تعلق مي‌گيرد. 

جعفرآبادي در ادامه افزود: كتاب «عبرت‌هاي اندلس» در 142 صفحه و بهاي 25000 ريال از سوي انتشارات مركز پژوهش‌هاي صدا و سيما منتشر شده است.

مديركل روابط عمومي سازمان آموزش و پرورش در پايان اظهار داشت: يكي ديگر از فعاليت‌هاي سازمان آموزش و پرورش استثنايي به مناسبت سال‌روز پيروزي انقلاب اسلامي و ايام دهه فجر، تجهيز كتابخانه‌هاي مدارس استثنايي كشور است كه تاكنون اين طرح در برخي از مدارس به اجرا در آمده است و تجهيز ساير مدارس نيز در برنامه‌هاي آتي مركز قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط