سه‌شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۵:۳۰
نمايشگاه كتاب دانشجويي در دانشگاه شيراز

نمايشگاه كتاب دانشجويي در دانشگاه شيراز برگزار مي‌شود و سه هزار و 500 عنوان از كتاب‌هاي مركز نشر كتاب دانشگاه شيراز در معرض ديد بازديدكنندگان قرار مي‌گيرد.\

مسوول امور فرهنگي دانشگاه شيراز با اعلام اين خبر به خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، گفت: بيش از يك هزار و 500 عنوان از اين كتاب‌ها در دو سال اخير منتشر شده و دو هزار جلد ديگر آن منتشر شده در سال‌هاي قبل‌تر است.

ميثم طغياني افزود: اين نمايشگاه با هدف در دسترس قرار دادن منابع علمي و آموزشي مورد نياز دانشجويان و نيز گسترش فرهنگ كتابخواني در دانشگاه‌ها برپا خواهد شد.

وي خاطرنشان كرد: كتاب‌هاي اين نمايشگاه با موضوع‌هاي عمومي و تخصصي مختلف‌اند و دانشجويان با رشته‌ها‌ و گرايش‌هاي علوم پايه، فني ـ مهندسي، كشاورزي، علوم انساني و... مي‌توانند كتاب‌هاي مورد نياز خود را از اين نمايشگاه خريداري كنند.

طغياني با اشاره به لزوم در دسترس قرار دادن كتاب براي دانشجويان تصريح كرد: ‌عده‌اي تصور مي‌كنند كه دانشجو تنها بايد كتاب‌هاي درسي بخواند، در حالي كه مطالعه كتاب‌هاي غيردرسي نيز ضروري است.

وي ارايه تخفيف را يكي ديگر از راه‌هاي تشويقي و حمايتي از دانشجويان دانست و يادآور شد: استفاده از شيوه‌ها و سياست‌هاي تشويقي از جمله عواملي است كه افراد را به خريد كتاب‌هاي جديد ترغيب مي‌كند. كتاب‌هاي اين نمايشگاه با تخفيف 15 درصد ارايه مي‌شود.

نمايشگاه‌ كتاب‌هاي مركز نشر دانشگاه شيراز، 17 بهمن تا 17 اسفند ماه از ساعت 9 تا 17 در فروشگاه انتشارات اين دانشگاه برپا مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها