یکشنبه ۴ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۷:۴۱
يك عالمه نمايشگاه كتاب براي نوجوانان

كانون پرورش فكري كودكان و نوجوان، در روزهاي دهه‌ي فجر امسال نمايشگاه‌هاي كتاب و مسابقه‌ي كتاب‌خواني در تمام مراكز خود برگزار مي‌كند.

ايبنا نوجوان: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناسبت آغاز جشن‌های سی‌ویکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، نمايشگاه‌هاي سراسري كتاب را در تمام كشور برگزار مي‌كند. 

مراكز كانون در تمام استان‌هاي كشور در روزهاي خاطره‌انگيز دهه‌ي فجر، در قالب نمايشگاه‌هاي استاني به فروش كتاب‌هاي كودكان و نوجوانان خواهند پرداخت و در كنار آن‌ها، ناشران كتاب‌هاي كودك و نوجوان نيز در نمايشگاه‌هاي مدرسه‌اي، آثار ويژه‌ي كودك و نوجوان را عرضه مي‌كنند.
 
تخفیف‌هاي ویژه در فروشگا‌ه‌های کتاب كانون در مراكز استان و  معرفی و عرضه‌ي کتاب‌هایي با موضوع‌هاي مرتبط با عاشورا و انقلاب اسلامی نیز از دیگر برنامه‌هاي كانون در دهه‌ي فجر امسال است.
 
در كنار اين‌ها، انتشارات مدرسه نيز به توليد و تجديد چاپ كتاب‌هاي مرتبط با زندگي امام خميني(ره) خواهد پرداخت.
 
معرفی کتاب‌های تألیف شده با موضوع انقلاب اسلامی به صورت شفاهی(گفتاري) و دیواری و معرفی آثار امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری برای کودکان و نوجوانان، از ديگر برنامه‌هايي است كه در دهه‌ي فجر از سوي كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان برگزار خواهند شد.
 
همچنين فرهنگ‌سراي آفتاب نيز با همكاري كانون به برگزاري مسابقه‌ي كتابخواني «تاريخ انقلاب را ورق بزن» خواهد پرداخت كه علاوه بر نوجوانان، امكان حضور بزرگسالان نيز در آن وجود خواهد داشت. 

در برنامه‌هاي فرهنگي دهه‌ي فجر، 15 مركز فرهنگي و انتشاراتي همكاري دارند كه كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان آن‌ها را مديريت مي‌كند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها