دوشنبه ۱ مرداد ۱۳۸۶ - ۱۱:۵۸
جوانان اهل قلم فارس نداي همبستگي سر مي‌دهند

اردوي بزرگ جاده‌هاي اشراق از پنج تا پانزدهم مرداد با حضور اعضاي انجمن شعر استان فارس برگزار مي‌شود.


به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومي اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي استان فارس، دکتر منصور طبيعي، مديركل ارشاد فارس با اشاره به اين مطلب گفت: در اين سفر جوانان اهل قلم فارس با حضور در استان هاي ياسوج، اصفهان، اراک، همدان، قزوين، گيلان، مازندران، خراسان شمالي، خراسان رضوي، خراسان جنوبي و يزد به تبادل هنري با هنرمندان مي پردازند.

وي افزود: از اين طريق، داشته ها و اندوخته هاي شاعران، نويسندگان، اهالي قلم، هنرمندان و فرهيختگان استان‌هاي مختلف کشور با تعامل کامل، در مسير رشد و شكوفايي، تبادل مي‌شود. 

منصور طبيعي در جمع ستاد اعزام شاعران و نويسندگان جوان، با اشاره به نيروي عظيم و استعداد کارآمد اين قشر تأثيرگذار گفت: اميدواريم با ياري خداي مهربان و همدلي و همراهي انجمن‌هاي ادبي، هنري، نهادها و مؤسسات فرهنگي بتوانيم در راستاي ارتقاء سطح فرهنگي جوانان هنرمند و تأثير آن در جامعه، مراسمي را با اعزام گروههاي فعال و مستعد در سراسر کشور به اجرا در اوريم.
علاوه بر جلسات خصوصي با شعرا و نويسندگان، برگزاري شب هاي شعر مشترکي با حضور هنرمندان و مردم استان هاي اراک، گيلان، مازندران و خراسان رضوي، پيش بيني شده است. زيارت حرم مطهر امام رضا (ع) و برنامه هاي سياحتي و بازديد از اماکن تاريخي و فرهنگي شهرستان هاي مسير، از ديگر برنامه هاي اردوست.

وي در ادامه با آرزوي تحقق اين مهم و آرزوي موفقيت براي گروه اعزامي اشاره كرد: ان‌شاءالله جوانان اهل قلم فارس در جاي جاي ميهن اسلامي ايران پيام همبستگي سر خواهند داد تا اين پيام راهگشاي ارتباطات بيش‌تر و تأثيرگذارتر در آينده شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها