سه‌شنبه ۲۲ دی ۱۳۸۸ - ۱۵:۲۰
«سوییت شماره 28» تلنگري بر احساس

نخستين چاپ كتاب «سوئیت شماره 28» به قلم مهدی صبوحی از سوي موسسه بوستان كتاب به زودي منتشر مي‌شود.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اين كتاب مي‌كوشد بر اساس دل‌نوشته‌هايي با رنگ‌هاي ديني و دروني برخي از زشتي‌هاي فكر را در كنار اشاره به وظايفي كه در قبال خالق جهانيان داريم، يادآور شود و بگويد كه به عنوان جانشين خداوند بر روي زمين چه‌گونه بايد باشيم.

«سوئیت شماره 28» درصدد است با نگاه و قلمي متفاوت از روزمرگي‌ها، حساسيت‌هاي ما را براي شنيدن نداهاي قلبي‌مان افزايش دهد تا بيش‌ از پيش به رسالت‌هاي انسان بودنمان آگاه شويم و بدانيم در برابر الطافي كه به ما مي‌شود، حتي توانايي شمارششان را نداريم.

در بخشي از متن اين اثر آمده است: «روی خاک‌ها زانو زدم. چشمانم را به آسمان دوختم، خورشید با عجله می‌رفت که تاریکی‌های دیگر را روشن کند.
دلم به حال خودم سوخت، ای کاش دلم به حال خودم آتش می‌گرفت، از گوشه چشمم قطره اشکی به نرمی روی لبم خزید، گذشته سیاهم آزارم می‌دهد.» 

نويسنده در بخشي از اين كتاب آورده است: «خدایا، درشتی جثه‌ام را نادیده بگیر، درونم را بنگر.
دست‌هایم هم‌چنان به سوی آسمان بود. خدایا، تو مرا می‌بینی، فراموشم نکن، دوستت دارم، ای روشنی‌بخش دل‌ها، تاریکی‌های گذشته‌ام را به روشنایی تبدیل کن. 
ناگهان ابرهای دل تنگم به غرش در آمدند، صاعقه‌ای درونم را به لرزه واداشت، باران اشکم به شدت یک رگبار، سدّ مژه‌هایم را شکست، های‌های گریستم. خورشید رفته بود، اما نور عجیبی را از درونم می‌دیدم، خورشید را می‌دیدم، آن را حس می‌کردم، همان‌طور که خدا را می‌دیدم... .» 

از ديگر آثار «مهدي صبوحي» مي‌توان كتاب‌هاي «مجموعه داستانی زنگ دوم» و «مجموعه داستانی زنگ دوم» را كه در مجلدات متعددي به چاپ رسيده است، نام برد.

نخستين چاپ كتاب «سوییت شماره 28» از سوي موسسه بوستان كتاب در شمارگان 1500 نسخه، 260 صفحه رقعی و جلد شومیز به زودي روانه بازار نشر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط