چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۸۸ - ۱۶:۲۷

«حرف‌هايي كه كهنه نمي‌شوند»، نام كتابي دربرگيرنده مقالات سيد‌مهدي شجاعي است كه توسط انتشارات «كتاب نيستان» منتشر شده. علي شجاعي، پسر سید مهدی شجاعی، داستان‌نویس، اين مقالات را داراي حرف‌هايي از جنس امروز دانست._

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، علي شجاعي، فرزند سيدمهدي شجاعي، درباره مجموعه مقالات منتشر شده در اين كتاب گفت: اين مقالات از جمله مقالات گزينش شده سيد‌مهدي شجاعي و مربوط به دوره‌هايي است كه ايشان در اين نشريه بودند و البته موضوعات مطرح شده در اين مقالات شايد هنوز براي ما و جامعه‌ما تازه باشد.

وي افزود: اين مقالات با محورهاي متفاوتي در زمان‌هاي مختلف و به فراخور اتفاقات فرهنگي، ‌هنري جامعه نوشته ‌شده‌اند كه مثلا يك بخش آن‌ها درباره انتقاداتي به مديريت اجتماعي و فرهنگي است.
 
شجاعي همچنين توضيح داد: برخي از مقالات ديگر نيز پيرامون پروسه‌هاي فرهنگي در بخش سينما و داستان است كه در دوره‌هاي مختلف از اهميت برخوردار بود. 

مدير انتشارات «كتاب نيستان» همچنين با اشاره به انتشار مقالاتي درباره تهاجم فرهنگي در اين كتاب خاطر‌نشان كرد: محوريت بخش ديگري از مقاله‌هاي اين كتاب نيز به موضوع تهاجم فرهنگي اختصاص دارد. اين مقالات از 36شماره مجله نيستان، درباره تهاجم فرهنگي و غربزدگي گزينش و در اين كتاب به چاپ رسيده است.

اين كتاب هفته گذشته از سوي انتشارات «كتاب نيستان» روانه بازار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها