یکشنبه ۱۳ دی ۱۳۸۸ - ۱۵:۳۱

«داستان بلند شرلي و چند داستان ديگر»، نام مجموعه داستاني از زنوزي‌جلالي است كه اين روزها توسط انتشارات «انجمن قلم ايران» منتشر شده. به گفته جلالي در داستان بلند «شرلي» كه يكي از داستان‌هاي اين كتاب است، فضاي جديدي براساس ديالوگ خلق شده است.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، زنوزي‌جلالي درباره اين كتاب گفت: اغلب داستان‌هاي اين كتاب از آثار قبلي‌ام گزينش شده‌اند و يكي از داستان‌ها به نام «شرلي»، داستان بلندي است كه بيشترين حجم اين كتاب را به خود اختصاص داده است. 

نويسنده «قاعده بازي» افزود: «داستان بلند شرلي» كه براي اولين بار منتشر شده، براساس ديالوگ بين يك زن و مرد پيش مي‌رود. در اين داستان كه به گونه‌اي به موقعيت زنان و مردان در جامعه امروزي ما پرداخته شده، تجربه‌اي جديد را در نوشتن داستان به كار برده‌ام. 

اين تقدير شده جايزه ادبي جلال آل‌احمد اضافه كرد: در اين داستان فضاسازي‌ها و شخصيت‌پردازي‌ها نيز در فضاي ديالوگ شكل گرفته 
است.

كتاب «داستان بلند شرلي و چند داستان ديگر» دربرگيرنده 18 داستان  است.

«شرلی»، «شکلات»،«فتاح»،«سیاه بمبک»،«روزی مثل بقیه روزها»، «داوودی‌ها»، «نفرین»، «نویسنده‌ای که می‌خواست قصه‌اش را چاپ کند»، «سفر»، «ارتفاع»، «حضور»، «فانی»، «شرطه» و «با باد، با توفان» از جمله داستان‌هاي اين كتابند.

«باران بر زمین سوخته»(نقد رمان‌های احمد محمود) نيز نام كتاب ديگري از اين نويسنده است كه به گفته وي، با بازبيني مختصري در متن، از سوي انجمن قلم ايران به چاپ چهارم رسيده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط