چهارشنبه ۹ دی ۱۳۸۸ - ۱۱:۱۲
انتشار 6 اثر ديني و آييني "بوستان كتاب" ويژه دهه دوم محرم

همزمان با آغاز دهه دوم ماه محرم، موسسه بوستان كتاب، شش اثر ديني و آييني را در يادآوري و بازآموزي درس‌هاي قيام عاشورا و واقعه كربلا منتشر و بازچاپ كرد. اين آثار به زبان فارسي و عربي براي علاقه‌مندان به پژوهش و آگاهي از معارف اهل‌بيت(ع) به رشته تحرير درآمده اند.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، جلدهاي چهارم و پنجم مجموعه عربي «الطريقه النقيّه فى شرح النهجه المرضيه» اثري از جلال‌الدين سيوطي با ترجمه نقي منفرد كه به زبان تخصصي براي طلاب و دانشجويان تدوين شده‌اند، دو عنوان نخست اين مجموعه را به خود اختصاص مي‌دهند.

اين كتاب‌ها كه در شمار ادبيات عرب دسته‌بندي مي‌شوند، در قطع وزيري و جلد شوميز به چاپ رسيدند. چاپ پنجم جلد چهارم كتاب «الطريقه النقيّه فى شرح النهجه المرضيه» در 268 صفحه و چاپ سوم جلد پنجم در 240 صفحه منتشر شده‌اند.

موسسه بوستان كتاب همچنين كتاب «چهره‌ها در حماسه كربلا» به قلم محمدباقر پوراميني را در اين ايام به چاپ چهارم رساند. اين كتاب كه مطالبي را درباره اصحاب امام حسين(ع) در واقعه عاشورا عنوان مي‌كند، براي مخاطبان عمومي در 372 صفحه، قطع رقعي و جلد شوميز روانه بازار نشر شده است.

پنجمين چاپ كتاب «درس‌هايي از زيارت عاشورا» تأليف جواد محدثي در قالب دعا و مناجات، از ديگر كتاب‌هاي اين موسسه است كه براي عموم علاقه‌مندان در 68 صفحه، قطع رقعي و جلد شوميز به چاپ رسيد.

اين موسسه كتاب «نگاه پاك» اثري از یاسین کمالی‌وحدت با موضوع اجتماعي و مخاطبان تخصصي طلاب و دانشجويان علوم قرآني به چاپ دوم رساند. اين اثر در 240 صفحه، قطع وزيري و جلد شوميز طراحي شده است.

موسسه بوستان كتاب همچنين تفسير سوره مومنون را در كتابي موسوم به «نسیم ایمان» تأليف آيت‌الله مرتضي حسيني نجومي به چاپ رساند. نخستين چاپ اين كتاب در 252 صفحه، قطع وزيري و جلد شوميز در بهاي 45000 ريال براي استفاده تخصصي طلاب و دانشجويات در بازار نشر عرضه شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط