شنبه ۲۸ آذر ۱۳۸۸ - ۱۲:۱۰
مجموعه 7 جلدي ره‌توشه در ميان مبلغان توزيع شد

معاون فرهنگي تبليغي دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم از توزيع مجموعه 7 جلدي «ره توشه» همزمان با آغاز ماه محرم خبر داد و اظهار داشت: اين مجموعه در شمارگان 126 هزار نسخه در اختيار مبلغان و روحانيون سراسر كشور قرار گرفته است.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومي و امور بين‌الملل دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم، حجت‌الاسلام والمسلمين محمود مدني با بيان اين كه ايام محرم و قيام عاشورا حادثه‌اي بزرگ و فرصت ارزشمند ديني و ملي است، اظهار داشت: مبلغان بايد از اين فرصت استفاده كنند و به تحكيم و انسجام وحدت ملت بپردازند. 

وي گزينش، توانمندسازي و ارزيابي را از مراحل لازم در اعزام مبلغان ذكر كرد و گفت: كتاب‌ها و نرم‌افزارهاي متنوعي براي دانش‌افزايي و دريافت اطلاعات به‌روز در اختيار مبلغان قرار مي‌گيرد تا آنها با آمادگي بيشتري در منطقه تبليغي حاضر شوند. 

معاون فرهنگي تبليغي دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم درباره تدوين كتاب «ره توشه» براي مبلغان تصريح كرد: هريك از جلدهاي هفت‌گانه اين كتاب، اطلاعات كاملي را در 12 بخش براي تبيين در هريك از شب‌هاي سوگواري سالار شهيدان ارايه مي‌كند.

حجت‌الاسلام مدني بيان داشت: «بصيرت»، «شرح زيارت وارث»، «از قيام تا انقلاب»، «پرسمان عاشورايي»، «ارزش‌هاي نهضت حسيني»، «نوجوانان و جوانان عاشورايي» و «شخصيت‌هاي عاشورايي» از عناوين مجموعه كتاب‌هاي «ره توشه» هستند. 

وي با اشاره به تهيه و تدوين اطلس فرهنگي محققان اظهار داشت: گردآوري و تدوين اطلس فرهنگي محققان بر اساس اطلاعات 10 استان كشور در برنامه اجرايي اين مركز قرار دارد، با تامين اعتبارات در 10 استان ديگر كشور كار تدوين و تاليف اطلس فرهنگي محققان آغاز مي‌شود.
 
معاون فرهنگي تبليغي دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم با تاكيد بر اهميت تبليغ و برترين‌هاي اين حوزه گفت: با جمع‌آوري اطلاعات و مشخصات مبلغان برتر در سه عرصه «پيش از پيروزي انقلاب اسلامي»، «جهاد و دفاع مقدس» و «جهاد تبليغي در مناطق كشور»، همايش برترين‌هاي تبليغ را تا پايان سال جاري برگزار كنيم.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط