یکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۸۸ - ۱۳:۱۲
دانشگاه شيراز ميزبان سومين دوره «كتاب ماه»

سومین دوره «کتاب ماه» آذرماه امسال با پنج کتاب در حوزه‌‌هاي سیاسی، فرهنگی، فلسفي، دینی و ادبي در دانشگاه شيراز برگزار مي‌شود.\

مسوول مركز كتاب مديريت فرهنگي دانشگاه شيراز در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، گفت: طرح كتاب ماه با هدف ترغيب و تشويق دانشجويان به امر كتابخواني و نيز در دسترس قرار دادن كتاب‌هاي ارزشي و مناسب در دانشگاه‌ها اجرا مي‌شود.

ميثم طغياني افزود: كتاب‌هاي اين دوره در بخش فرهنگي «مدرنيته و فرهنگ توهم» اثر اصغر طاهرزاده، در بخش دين «جامعه‌شناسي واقعه كربلا» نوشته شمس‌الله مريدي و در حوزه ادبيات كتاب «بيوتن» كاري از رضا اميرخاني است.

وي با اشاره به كتاب‌هاي دو مبحث سياسي و فلسفي گفت: آثار «جريان‌شناسي سياسي در ايران» اثر علي دارابي و «درباره علم» نوشته رضا داوري‌اردكاني نيز در فهرست كتاب‌هاي اين طرح قرار دارند.

طغياني خاطرنشان كرد: كتاب‌هاي اين طرح با تخفیف 50 درصدي به فروش مي‌رسد و خوشبختان در دوره دوم، اين طرح با استقبال 200 درصدی دانشجویان روبرو شده است.

به گفته وي، علاقه‌مندان مي‌توانند به فروشگاه مرکز کتاب مدیریت فرهنگی دانشگاه شیراز واقع در بازارچه پردیس این دانشگاه مراجعه كنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها