شنبه ۳۰ آبان ۱۳۸۸ - ۱۲:۴۰
رشد صنعت چاپ بر صنایع وابسته اثر داشته است

رییس اتحادیه کاغذ و مقوا در حاشیه بازدید از نخستین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی کشورهای عضو اکو با اشاره به اثرات مثبت این نمایشگاه بر صنایع مرتبط با چاپ گفت: موقعیت بسیار خوب و مناسبی که سال های اخیر در حوزه چاپ کشور به وجود آمده، بر صنایع وابسته نیز تاثیرگذار بوده است.

منصور حاجی آخوندیان در گفت و گو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با بیان این مطلب افزود: موقعیت کنونی صنعت چاپ کشور نشان از فرایند رو به رشدی دارد که موجب سربلندی و موفقیت فعالان این حوزه خواهد شد.

وی ادامه داد: صنعت چاپ در کشور سابقه دیرینه ای دارد و این موفقیت ها در سایه تعامل کشورهای منطقه و هم سو امکان پذیر خواهد بود و این نمایشگاه سرآغاز چنین موفقیت هایی است.

آخوندیان با اشاره به برگزاری نمایشگاهی با چنین مشخصاتی برای نخستین بار در ایران اظهارداشت: تاکنون نمایشگاه های چاپ بسیاری در کشور برپا شده، اما جنس کار این نمایشگاه تفاوت های بسیاری با دیگر نمایشگاه های این حوزه دارد.

وی با بیان این‌که صنف کاغذ و مقوا همزمان با رشد صنعت چاپ آمادگی تامین هرگونه کاغذ و مقوایی برای کارهای چاپی دارد، یادآور شد: اعضای این اتحادیه برای صحافی کتاب، انواع چاپ ها و نیز فعالیت های مختلف این حوزه آمادگی هر کاری را دارد.

رییس اتحادیه کاغذ و مقوای تهران تصریح کرد: خوشبختانه از نظر کاغذ در کشور هیچ کمبودی نداریم و می توانیم در حوزه های مختلف و متنوع چاپی پاسخگوی صنف چاپ بوده و نیاز آنان را برآورده کنیم.

نخستین نمایشگاه بین المللی کشورهای عضو اکو، 28 آبان تا دوم آذر ماه در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی مشهد برپا بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط