یکشنبه ۸ آذر ۱۳۸۸ - ۱۰:۱۸
آثار دانشجویی، سرمایه‌های نشر است

مدیر انتشارات مجتمع فرهنگی و هنری دیباگران ـ ناشر برگزیده شانزدهمین جشنواره کتاب سال دانشجویی ـ استفاده از تجارب و دانش دانشجویان جوان برای نگارش کتاب را یکی از سرمایه‌های اصلی این انتشارات و استمرار فعالیت‌های آن دانست.\

حسین نوابخش به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: دانشجویان به منابع تحقیق و پژوهش دسترسی دارند و می توانند با بهره مندی از علمی که در دانشگاه ها می آموزند و با به كار گيري ذوق نویسندگی خود کتاب‌های مفید، تالیف و یا ترجمه کنند.

وی ادامه داد: اين موسسه توانسته است با همکاری و تعامل با دانشجویان در این بخش فعال‌تر از دیگر بخش ها فعالیت کند و برای این رابطه اهمیت خاصی قایل است.

نوابخش با بیان اینکه دیباگران در سال گذشته حدود 24 اثر دانشجویی منتشر کرده است، افزود: این کتاب ها تماما دانشجویی‌اند که با تعاملی دو سویه تاليف، ترجمه و منتشر شده‌اند.

وی تصریح کرد: موسسه فرهنگی و هنری دیباگران با قدمتی 30 ساله، هم اکنون برای دانشجویان و استادان رشته های فنی شناخته شده است و آمادگی هر نوع همکاری چاپ و نشر کتاب را دارد.

به گفته مدیر انتشارات مجتمع فرهنگی و هنری دیباگران، پویایی، تحرک، اندیشه نو و قریحه دانشجویان، مهم‌ترین هدف و دستاورد این مجتمع برای سپردن کتاب به دست جوانان بوده است.

شانزدهمین جشنواره کتاب سال دانشجویی، 26 آبان ماه در هفته کتاب، برگزیدگان خود را شناخت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها