شنبه ۲۳ آبان ۱۳۸۸ - ۱۶:۴۹
نمايشگاه بين‌المللي كتاب ميامي فردا به كار خود خاتمه مي‌دهد

نمايشگاه بين‌المللي كتاب ميامي كه شاهد حضور چهره‌هاي شاخصي چون مارگارت آتوود، اليزابت الكساندر، اورهان پاموك و ايزابلا روسليني بود، فردا 15 نوامبر(24 آبان) به كار خود خاتمه مي‌دهد.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) به نقل‌ از ميامي‌هرالد، نمايشگاه بين‌المللي ميامي كه از بزرگترين نمايشگاه‌هاي بين‌المللي آمريكا محسوب مي‌شود در اين مدت ميزبان بازديدكنندگان بسيار در قالب برنامه‌هاي متعدد بود. 

در اين مدت دو صحنه نمايش بي‌وقفه به كار اجراي تئاتر براي كودك، روخواني كتاب كودك به دو زبان انگليسي و اسپانيايي و شعرخواني براي بچه‌ها بودند. همچنين تعداد بي‌شماري از نقشه‌ها و پوسترها در اين نمايشگاه ارائه شد. 

علاوه بر اين بيش از 30 نويسنده و تصويرگر كتاب‌هاي مصور در اين نمايشگاه حضور يافتند و در قالب كارگاه‌هاي مختلف به علاقه‌مندان آموزش دادند. انتشارات «كميك‌كان» از نيويورك نيز در اين نمايشگاه حضور يافت و كتاب‌هاي مصور را براي كودكان ارائه كرد.

«اورهان پاموك» نويسنده برنده جايزه نوبل ادبي تركيه نيز از ديگر چهره‌هاي جهاني بود كه ديروز در يك نشست ادبي در اين نمايشگاه حضور يافت و براي دوستداران آثارش به سخنراني پرداخت.

ايزابلا روسليني نيز با مجموعه كتاب‌هاي مصور حشرات از ديگر چهره‌هاي شاخصي بود كه در اين نمايشگاه حضور يافت.  

نمايشگاه عكس و تصويرپردازي نيز كه در حاشيه اين نمايشگاه شروع شده به مدت يك ماه به كار خود ادامه مي‌دهد. 

اين نمايشگاه كه كار خود را از سال 1984 آغاز كرده و سال پيش با بودجه 7/1 ميليون دلاري شروع به كار كرد، امسال به دليل مشكلات اقتصادي 400 هزار دلار از سقف سرمايه‌گذاري‌هاي خود را كاهش داده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها