سه‌شنبه ۱۲ آبان ۱۳۸۸ - ۱۱:۴۲
«شب و ستاره وسارا» از نزديك‌ترين امروزها مي‌گويد

«شب و ستاره و سارا» نام تازه‌ترين رمان ناهيد كبيري است كه از سوي انتشارات «نگاه» منتشر مي‌شود. به گفته نويسنده اين رمان روايتي بسيار نزديك و دقيق از حال و هواي زندگي امروز است و ويژگي‌هاي بارز يك رمان شهري را داراست.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، شب و ستاره و سارا، نام تازه‌ترين رمان ناهيد كبيري است كه هم‌اكنون در انتشارات «نگاه» مراحل انتشار را سپري مي‌كند. 

كبيري درباره اين رمان گفت: موضوع «شب و ستاره وسارا» به طرزي متفاوت به زندگي امروز و خود ما نزديك است و داستان آن در فضايي كاملا شهري همراه با اتفاقات و مناسبات اين فضا روايت مي‌شود. 

نويسنده رمان «كشتي ماه عسل» همچنين توضيح داد: داستان «شب و ستاره و سارا» شايد آسيب‌شناسي روزگار ما از وجوه مختلف رواني و اجتماعي باشد؛ چرا كه جامعه‌اي را با همه گرفتاري‌هاي خوشايند و ناخوشايند زندگي شهري توصيف مي‌كند و سعي دارد همه وجوه زندگي را بكاود. 

اين داستان‌نويس با توضيح درباره وجوه ديگر رمان تازه‌اش گفت: در اين داستان گره دراماتيكي كه بايد در ساختار رمان وجود داشته باشد، ‌ديده مي‌شود و شايد از جنبه‌اي بتوان آن را رماني اجتماعي، عاشقانه دانست. 

به گفته كبيري اين رمان حدود 120 صفحه است و از سوي انتشارات «نگاه» به چاپ مي‌رسد.

كبيري، نويسنده، شاعر و مترجم است و كتاب‌هاي شعر «آرزوهاي پاييزي»، «غروبي‌ها»، «دلخوشي‌هاي پراكنده»، «طرحي براي سنگ، شرحي براي سار»، و نيز سه مجموعه داستان «جمعه‌های باراني»، «روياي شيرين» و «پيراهن آبي» و نيز رمان «كشتي ماه عسل»، از جمله آثاري اند كه از او منتشر شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط