دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۸۸ - ۱۰:۵۴
نمايش دانشنامه‌هاي بنياد دانشنامه‌نگاري در نمايشگاه كتاب دانشگاهي

بنياد دانشنامه‌نگاري ايران با شش عنوان دانشنامه و دايره‌المعارف جديد به دومين نمايشگاه تخصصي كتاب دانشگاهي آمده است.\

مدير روابط عمومي بنياد دانشنامه‌نگاري به خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، گفت: اين بنياد با بيش از 19 عنوان از دانشنامه‌هاي و مجموعه‌هاي علمي، فرهنگي و تاريخي در اين نمايشگاه حضور دارد.

حامد طالبيان ادامه داد: دانشنامه‌ زيست و فناوري، جلد دوم دانشنامه فيزيك، ويرايش دوم دانشنامه ويتامين‌ها و مواد معدني، ويرايش دوم دانشنامه پرندگان، واژه‌نامه رياضي و جلد چهارم زندگي‌نامه علمي دانشمندان، عناوين جديدترين كتاب‌هاي اين بنياد است.

وي همچنين با اشاره به ارايه كتاب‌هاي چاپ اول بنياد در دهه‌هاي شصت و هفتاد هجري شمسي اظهارداشت: كتاب‌هاي «گاهنامه تطبيقي 1000 ساله» و «گاه‌نامه‌اي براي تاريخ» تاليف استاد مرحوم احمد بيرشك به بهاي 400 و 200 تومان در نمايشگاه به فروش مي‌رسد.

طالبيان درباره اهداف اين اقدام توضيح داد: بنياد دانشنامه‌نگاري ايران با هدف كمك به اهالي فرهنگ و نيز حمايت از دوستداران و علاقه‌مندان حوزه‌‌هاي تاريخي و علمي اين طرح را اجرا مي‌كند.

وي درباره تخفيف‌هاي اين مركز در روزهاي برپايي نمايشگاه توضيح داد: كتابخانه‌هاي دانشگاهي و كتابفروشي‌ها مي‌توانند كتاب‌هاي خود را با تخفيف 50 درصدي، دانشجويان و استادان دانشگاه با تخفيف 15 تا 20 درصد و عموم افراد با تخفيف 10 درصد يخريداري كنند.

بنياد دانشنامه‌نگاري ايران كه پيش از اين با عنوان بنياد دانشنامه بزرگ فارسي فعاليت مي‌كرد، تحقيقات و پژوهش‌هاي خود را زير نظر وزارت علوم، تحقيقات و فناوري انجام مي‌دهد.

دومين نمايشگاه تخصصي كتاب دانشگاهي صبح ديروز (شنبه نهم آبان ماه) فعاليت خود را آغاز كرد و تا 15 اين ماه در كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها