شنبه ۹ آبان ۱۳۸۸ - ۱۰:۳۰
ارايه 1500 عنوان كتاب در نمايشگاه‌هاي كتاب خراسان رضوي

كارشناس فرهنگي، ‌هنري سازمان آموزش و پرورش استان خراسان رضوي از عرضه و فروش1500 عنوان كتاب در نمايشگاه‌هاي كتاب اين استان همزمان با برپايي هفته كتاب خبر داد و گفت: اين طرح در راستاي برپايي 30 هزار نمايشگاه كتاب در 30 هزار مدرسه برگزار مي‌شود.

مهدي مهدي‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، ضمن بيان اين خبر، اظهار داشت:‌ همزمان با برگزاري هفته كتاب جمهوري اسلامي ايران، هزار نمايشگاه كتاب در مقاطع ابتدايي، راهنمايي و متوسطه در استان خراسان رضوي برپا خواهد شد.

وي با اشاره به اين كه هدف از برگزاري اين مراسم ترغيب دانش‌آموزان به كتابخواني و آگاهي از حوزه تأليفات است، تصريح كرد: بر اساس اين طرح، قرار است دانش‌آموزان علاقه‌مند، يكي از كتاب‌هاي خريداري شده خود از اين نمايشگاه‌ها را به كتابخانه مدرسه خود اهدا كنند.

مهدي‌زاده با بيان اين كه اين نمايشگاه‌ها به مدت 15 روز در استان خراسان دايرند، خاطرنشان كرد: كتاب‌ها و محصولات فرهنگي اين نمايشگاه‌ها با 20 درصد تخفيف دانش‌آموزي ارايه مي‌شوند.

كارشناس فرهنگي، هنري سازمان آموزش و پرورش استان خراسان رضوي در پايان اظهار داشت: آثاري كه در اين نمايشگاه عرضه مي‌شود، از ميان 9 هزار عنوان كتابي كه موسسه فرهنگي منادي تربيت در تبريز عرضه كرده است، انتخاب و براي نمايشگاه در نظرگرفته شده‌اند. 

هفته كتاب جمهوري اسلامي ايران از 23 تا 30 آبان ماه در سراسر كشور برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط