یکشنبه ۳ آبان ۱۳۸۸ - ۱۶:۲۰
نمايشگاه تخصصي كتاب‌هاي هنر در دانشگاه تهران

دومين نمايشگاه تخصصي كتاب‌هاي لاتين هنر در دانشگاه تهران آغار به كار كرد. اين نمايشگاه به همت انتشارات «ويژه نشر» برپا شده است._

احد رضايي،مدير مسئول انتشارات ويژه نشر در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، با بيان اين مطلب افزود: در اين نمايشگاه، بيش از دو هزار عنوان كتاب در موضوعات مختلف معماري، گرافيك، موسيقي، تئاتر و سينما، صنايع دستي، دكوراسيون داخلي، عكاسي، آشپزي و ساير رشته‌هاي هنر ارايه شده است.

وي ادامه داد: اين آثار جديدترين كاب‌هاي منتشر شده از سوي ناشران ايتاليايي، ژاپني و انگليسي در بخش‌هاي مختلف هنر به شمار مي‌رود.
رضايي با بيان اين‌كه كتاب‌هاي نمايشگاه با تخفيف 10 تا 40 درصدي به فروش مي‌رسد، گفت: براي دسترسي آسان‌تر دانشجويان به تازه‌هاي نشر و نيز آشنايي آنان به كتاب‌هاي رشته خود، كتاب‌هاي نمايشگاه با تخفيف مناسبي در اختيار مراجعه‌كنندگان قرار مي‌گيرد.

وي تصريح كرد: اميدواريم با برپايي چنين نمايشگاه‌هايي در سطح دانشگاه‌ها و مراكز آموزشي، زمينه دسترسي قشر فرهنگي و دانشگاهي جامعه را به آثار متناسب با هر رشته فراهم كنيم.

به گفته رضايي، مشخصات كتاب‌هاي اين نمايشگاه در سايت www.vijehnashr.com در دسترس است.

دومين نمايشگاه تخصصي كتاب‌هاي لاتين هنر تا ششم آبان ماه از ساعت 8 تا 17 با همكاري مدير كتابخانه مركزي دانشگاه هنر در چهار راه وليعصر، بالاتر از خيابان انقلاب برپا خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها