دوشنبه ۲۷ مهر ۱۳۸۸ - ۱۵:۱۴
نمايشگاه كتاب و جشن «دختران آفتاب»

فرهنگسراي بهمن همزمان با فرارسیدن میلاد فرخنده حضرت معصومه طاهره(س) و روز ملی دختران ،نمايشگاه كتاب و جشن «دختران آفتاب» را برگزار می‌کند._

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومی فرهنگسراي بهمن، در اين برنامه نمایشگاهي از مجموعه كتاب‌هاي حوزه دختران و خانواده و كتاب‌هايي درباره چهره‌هاي ماندگار و مفاخر ملي ارايه مي‌شود.

هدف از اجرای اين برنامه شناسایی بانوان نخبه و تقدیر از آنان، ایجادانگیزه و بستر مناسب براي شناسایی توانمندی‌ها و نیروهای خلاق بالقوه در منطقه است.

جشن «دختران آفتاب» با مشارکت آموزش و پرورش منطقه، در سطح دبيرستانه‌هاي دخترانه منطقه 16 شهرداري تهران، اجرا می‌شود.

توزیع بسته‌های فرهنگی نیز بخش ديگري از اين برنامه به شمار مي‌رود. در اين بسته‌ها بروشورهايي درباره خانواده موفق، بزرگداشت روز ملي دختران و زندگي‌نامه كريمه اهل بيت(س) وجود دارد. تمامي بروشورهاي اين بسته‌ها بر اساس كتاب‌هاي تخصصي در موضوعات عنوان شده، تهيه شده‌اند. 

جشن دختران آفتاب و نمايشگاه كتاب ويژه روز ملي دختران و ميلاد حضرت فاطمه معصومه(س) سه‌شنبه 28 مهرماه از ساعت 10 صبح در تالار شهيد آويني فرهنگسراي بهمن برگزار خواهد شد.

بانوان و دختران علاقه‌مند به شرکت در اين برنامه‌ها می‌توانند به تالار آوینی فرهنگسراي بهمن به نشاني میدان بهمن، خيابان دشت آزادگان جنوبي مراجعه كنند و براي کسب اطلاعات بیشتر با شماره 8-55304137 تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط