پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۸۸ - ۱۲:۱۸
حضور امیر شارجه در فرانکفورت

امسال دکتر شیخ سلطان بن محمد القسیمی امیر و حاکم شارجه و عضو مجلس اعلای شارجه برای بازدید از شصت و يكمین دوره نمایشگاه کتاب فرانکفورت در آلمان حضور يافته است.



به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از آژانس خبری امارات، دکتر عمرو عبدالحمید مشاور امور دانشگاهی و هیاتی فرهنگی متشکل از شیخه بدور دختر دكتر شیخ سلطان القسیمی، ريیس مجمع ناشران امارات متحده عربی، احمد بن رکاد ال عامری مسئول و دبیر نمایشگاه بین‌المللی شارجه، رشید الکوس دبیر امور فرهنگی و چند تن از مقامات بلندپایه امارات، دکتر شیخ سلطان را همراهی می‌کنند.

در این فرصت امیر شارجه ضمن دیدار از غرفه امارات متحده عربی در نمایشگاه، با ناشران برتر جهان، ريیس مجمع ناشران بین‌المللی(IPA) و مسئولان مجمع ناشران عرب نیز دیدار و گفتگو خواهد کرد.

وزارت فرهنگ و اطلاعات شارجه نيز غرفه‌ای دارد که در آن نوشته‌ها و آثار دکتر شیخ سلطان القسیمی که تاکنون به زبان‌های مختلف ترجمه شده است را در كنار ديگر كتاب‌هاي به نمایش گذاشته شده، ارائه مي‌كند.

این نمایشگاه فرصتی مناسب برای ناشران سراسر جهان فراهم می‌کند تا با تبادل فرهنگ‌ها و آثار مکتوب خود، دریچه‌ای از کشور خود را به سوی جهانیان باز کنند. 

شصت و يكمين دوره نمايشگاه بين‌المللي كتاب فرانكفورت از 14 تا 18 اكتبر (22 تا 26 مهرماه) داير است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها