یکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۸۸ - ۱۱:۴۲
«زير چراغ‌هاي تاريك»، در راه انتشار

«زير چراغ‌هاي تاريك»، نام رماني از راشين مختاري است كه به زودي از سوي انتشارات «نگاه» منتشر مي‌شود. نويسنده در اين رمان كه مضموني اجتماعي دارد، به زندگي زني پرداخته كه در حال سپري كردن بحران‌هاي روحي است.\

 به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(اينبا)، «زير چراغ‌هاي تاريك»، نام دومين رمان راشين مختاري است كه به زودي از سوي انتشارات «نگاه» به چاپ مي‌رسد.
 
نويسنده در اين رمان درصدد بوده تا ماجراي زندگي زني در حال عبور از يك سري بحران‌هاي روحي را در قالب داستان بيان كند. وي سعي داشته تا زبان داستاني‌اش را در اين رمان به زباني تصويري نزديك كند. 

مختاري درباره اين كتاب گفت: قهرمان «زير چرخ‌هاي تاريك»، زني است كه پس از سپري كردن يك سري بحران روحي، دكتر به او مي‌گويد كه ديگر به زندگي عادي بازگشته، ولي باز هم اتفاقاتي خاص در زندگي او رخ مي‌دهد. 

وي افزود: تمام وقايع اين داستان در تعطيلات و حين سفري به شمال كشور صورت گرفته و در واقع از اولين روز نوروز تا پايان آن رخ مي‌دهد. 

این نويسنده تصريح كرد: در حقيقت در اين كار به دغدغه‌هاي دروني زن‌ها تا حدودي نگاه رونشناسانه و اجتماعي داشته‌ام. اين در حالي است كه داستان هم از نگاه داناي كل روايت مي‌شود.
 
مختاري علاوه بر اين رمان رماني با نام «تنهايي» دارد كه در سال 74 از سوي انتشارات نگاه به بازار آمد.
 
از وي همچنين تاكنون چندين داستان كوتاه در نشريات مختلف منتشر شده.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها