پنجشنبه ۹ مهر ۱۳۸۸ - ۱۲:۴۵
«خاطراتي از صالحان» به زودي مي‌آيد

تشريح خاطرات صالحان عالم و زاهد در كتابي با عنوان «خاطراتي از صالحان»‌ به قلم احمد شهامت‌پور به زودي از سوي انتشارات مسجد مقدس جمكران منتشر مي‌شود._

اميرسعيد سعيدي، كارشناس واحد پژوهش انتشارات مسجد مقدس جمكران، در گفت‌و‌گو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، ضمن بيان اين خبر، عنوان كرد: نوشتار حاضر درباره تشريح خاطرات افراد صالحي از عرفا و علماي حاضر و غايب و بررسي زندگي‌نامه‌ آنهاست.

وي با اشاره به اين كه اين اثر به چهار بخش تقسيم شده است، تصريح كرد:‌ بخش نخست اين كتاب شامل خاطرات عالمان زنده يا از دنيا رفته‌اي نظير شيخ مرتضي زاهد، شيخ فضل‌الله نوري، شيخ عبدالكريم حق‌شناس و همچنين برخي از واعظان تهراني مي‌شود.

سعيدي با بيان اين كه برخي از داستان‌ها و وقايع آموزنده‌ از اين بزرگان نيز در كتاب نقل شده است، يادآور شد: همچنين بخشي از معجزات و فضايل اميرالمومنين(ع) و تمثالي ازتصاوير علما و عرفا نيز در اين كتاب آورده شده است.

وي با اشاره به اين كه گزيده‌اي از اشعار و رباعيات منتخب از مولف نيز در پايان كتاب گردآوري شده است، اظهار داشت: چاپ اول كتاب «خاطراتي از صالحان» در 336 صفحه، شمارگان 2000 نسخه و قيمت 30000 ريال به زودي از سوي انتشارات مسجدمقدس جمكران منتشر مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط