چهارشنبه ۸ مهر ۱۳۸۸ - ۱۷:۳۲
«گاج»، ناشر برگزيده شد

مديرمسوول انتشارات بين‌المللي «گاج» با اشاره به انتخاب اين انتشارات به عنوان تنها ناشر كشور در ششمين همايش مديران برتر صنعت و تجارت گفت:‌ فراهم كردن سامانه‌هاي فروش كتاب به صورت متنوع و در دسترس قرار دادن كتاب براي قشر مخاطب يكي از دلايل انتخاب گاج در اين همايش است._

ابوالفضل جوكار با بيان اين مطلب به خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، گفت: اين انتشارات توانست با تكيه بر تلاش‌هاي چند سال اخير خود با افزايش ويترين‌هاي كتاب در نقاط مختلف كشور و فروش از طريق سامانه اينترنتي زمينه را براي دسترسي آسان‌تر به كتاب فراهم كند.

وي ادامه داد: يكي ديگر از اقدامات اين انتشارات، مخاطب‌شناسي و توجه به نيازها و علايق مخاطب بود كه توانستيم هر يك از اين موارد را در قالب طراحي جلد، صفحه‌آرايي و تبليغات لحاظ كنيم.

جوكار با بيان اين‌كه شاخص‌هاي متفاوتي در اين همايش مديران را مورد بررسي قرار داده است، افزود: توجه به كيفيت كتاب‌هاي منتشر شده، دقت نظر در محتواي آثار توليدي، ثبت حدود 11 اختراع در حوزه نشر و حضور دايمي در نمايشگاه‌هاي داخلي و خارجي برخي از نمونه‌هاي اين معيارها بودند.

مديرمسوول انتشارات بين‌المللي گاج استفاده از كاغذ ني به جاي كاغذهاي توليد شده از چوب درختان را يكي ديگر از فعاليت‌هاي اين انتشارات معرفي كرد و اظهار داشت: با توجه به اين‌كه در سال اصلاح الگوي مصرف قرار داريم، تهيه كاغذ از ني، اقدامي در خور توجه از سوي اين انتشارات است.

در اين همايش، دكتر محمدباقر قاليباف به عنوان برترين مدير ايران انتخاب و معرفي شد و 30 نفر از مديران برتر كشور از بخش‌هاي مختلف صنعت و تجارت معرفي و تنديس ويژه جشنواره را دريافت كردند. 

ششمين همايش مديران برتر صنعت و تجارت، با حضور شهردار تهران، تني چند از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي و مديران بخش‌هاي مختلف صنعت و خدمات در مركز همايش‌هاي صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها