چهارشنبه ۸ مهر ۱۳۸۸ - ۱۰:۲۰
آغاز كلاس‌هاي پاييزه معرفت و پژوهش

كلاس‌هاي آموزشي موسسه معرفت و پژوهش در حوزه فلسفه و عرفان از 25 مهرماه در روزهاي شنبه تا چهارشنبه و ساعات متفاوت با حضور نويسندگان و استادان برجسته حوزه فلسفه برگزار مي‌شود./

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، موسسه معرفت و پژوهش از سال 1378 به برگزاري كلاس‌هايي در حوزه فلسفه و عرفان اقدام كرده است و در ابتداي هر فصل همزمان با شروع ترم‌هاي دانشگاهي، كلاس‌هاي آموزشي خود را با تدريس نويسندگان و استادان برجسته اين حوزه آغاز مي‌كند.

شروع ترم پاييز اين موسسه از 25 مهر ماه است. در اين برنامه، شنبه‌ها ساعت 15 تا 17 امير كرمي موضوع «فلسفه دين»(مقولاتي در تجربه ديني و مرگ) و ساعت 17 تا 19 امير مازيار مبحث «تفسيري معاصر از اسلام» را تدريس مي‌كنند.

عباس گودرزي، يكشنبه‌ها ساعت 15 تا 17 مبحث «زبان عربي»(صرف و نحو) و سروش دباغ در همين روز ساعت 17 تا 19 «درآمدي بر مثنوي مولوي» را بررسي خواهند كرد.

دوشنبه‌ها، حسين هوشمند در ساعت 16 تا 18 مبحث «درآمدي برفلسفه سياسي معاصر با تاكيد بر جان رولز» را مطرح و سه‌شنبه‌ها نيز هومن پناهنده در همين ساعت موضوع «درك متن فلسفي» را تدريس مي‌كنند.

چهارشنبه‌ها به عنوان آخرين روز كلاس‌ها، موسسه ميزبان ميثم خوش‌سفيد است كه در ساعت 16 تا 18 مبحث «پديدارشناسي روح مطلق هگل» را بررسي مي‌كند.

علاقه‌مندان براي ثبت‌نام در كلاس‌ها مي‌توانند تا 23 مهرماه به نشاني ميدان فلسطين، خيابان طالقاني غربي،‌ خيابان سرپرست شمالي، كوچه تبريز، پلاك19، طبقه سوم مراجعه كنند يا براي كسب اطلاعات بيشتر با شماره‌ تلفن‌هاي 14 ـ 88976213 تماس بگيرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها