سه‌شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۸۸ - ۱۶:۰۱
«زن نامرئي» مرئي مي‌شود

«زن نامرئي»، تازه‌ترين رمان ايرج بقايي‌كرماني؛‌ نويسنده قديمي راديو و تلويزيون، در انتشارات «آفرينش» مراحل چاپ را سپري مي‌كند و به زودی منتشر می‌شود. داستان اين كتاب كه از زبان راوي داناي كل روايت شده، درباره عشقي است كه به جنون منتهي مي‌شود._

 به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، ايرج بقايي‌كرماني درباره تازه‌ترين كار داستاني خود گفت: اين داستان درباره دختر باغبان خانه‌اي است كه به طور پنهان به پسر صاحبخانه عشق مي‌ورزد؛ تا جايي كه يك روز پسر از اين عشق پنهاني مطلع مي‌شود. 

نويسنده سريال «آيينه» افزود: پسر صاحبخانه نيز با درک عشق پنهان دختر باغبان، عاشق او مي‌شود؛ تا جايي كه براي ازدواج با دختر، مقابل خانواده‌اش مي‌ايستد. ولي وقتي دختر از اين ماجرا مطلع مي‌شود، ‌از آن خانه مي‌رود. 

بقايي در ادامه، داستان كتاب را اين‌گونه بيان كرد: در نهايت، اين عشق به مجنوني پسر منجر مي‌شود و او را راهي تيمارستان مي‌كند. او ‌در آنجا دایما دختر را در رويا ملاقات مي‌كند. 

وي در پايان به تصويري بودن فضاي اين داستان اشاره كرد و آن را براي فيلمنامه مناسب دانست. 

رمان «زن نامرئي» كه به زبان ساده و امروزي به نگارش درآمده، به زودي از سوي انتشارات «آفرينش» به بازار مي‌آيد.

ايرج بقايي‌كرماني، نويسنده پيشكسوت و قديمي است كه در راديو و تلويزيون هم فعاليت‌هاي متعددي را در زمينه فيلمنامه و قصه‌نويسي انجام داده است.

از بقايي تاكنون كتاب‌هاي متعددي درحوزه تاريخ و ادبيات به چاپ رسيده كه بيشتر آن‌ها با نگاهي طنز همراه بوده است.

«كشور گشايان قاجار» و «ناصرالدين‌شاه زن ذليل» از تازه‌ترين كتاب‌هاي او هستند كه پارسال (87) توسط انتشارات «آفرينش» به چاپ رسيدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها