شنبه ۷ شهریور ۱۳۸۸ - ۱۰:۳۰
نمایشگاه قرآن کریم در باکو برگزار مي‌شود

رايزني فرهنگي ايران در باكو همزمان با دهه سوم ماه مبارك رمضان نمايشگاهي از آثار قرآني در قالب کتاب، نرم‌افزار، فیلم، آثار هنری و تابلوهای قرآنی را برگزار مي‌كند.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از اداره كل روابط عمومي و اطلاع‌رساني سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، در این نمایشگاه علاوه بر نسخه‌هاي قرآني، كتاب، نرم‌افزار، فیلم‌، آثار هنری و تابلوهای قرآنی در معرض دید عموم قرار خواهند گرفت.

با هماهنگی رایزنی فرهنگی ايران با نمایندگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در مشهد مقدس، گروهي از هنرمندان برجسته قرآنی کشورمان به همراه آثارشان برای ارايه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها هنرمندان ايراني در زمینه‌های قرآنی به باکو اعزام می‌شوند.

این نمایشگاه دهه سوم ماه مبارک رمضان در مراسمی با حضور سفیر و دیپلمات‌های ايراني حاضر در باکو، اندیشمندان و شخصیت‌های برجسته اسلامی، قاریان، حافظان، پژوهشگران و هنرمندان جمهوری آذربایجان در باکو افتتاح خواهد شد.

برگزاری محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان برجسته از جمله وحید غفرانیان و حافظان برجسته قرآن ايران و جمهوری آذربایجان همراه با ضیافت افطار از دیگر برنامه‌های مراسم افتتاحیه این نمایشگاه‌اند. 

نمایشگاه قرآن کریم باکو به مدت یک هفته پذیرای بازدیدکنندگان، علاقمندان و مسلمانان جمهوری آذربایجان خواهد بود. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط