سه‌شنبه ۳ شهریور ۱۳۸۸ - ۱۷:۵۰
کاریکاتور و ادای دین به نویسنده قصه‌های خوب

نمایشگاهی از کاریکاتورهای یک کودک یزدی برای ادای دین به مهدی آذریزدی، راوی قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر یزد به نمایش گذاشته شده است./

 به گزارش خبرگزاری کتب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ۲۰ اثر كاریکاتور افشین افلاطونیان از زندگی و شخصیت مهدی آذریزدی نویسنده فقيد کودک، به مناسبت چهلمین روز درگذشت این نویسنده بر دیوارهای نگارخانه مرکز تجربیات کانون یزد نصب شده اند.

در آیین گشایش این نمایشگاه که علاوه بر افشین افلاطونيان، خانواده او و جمعی از هنرمندان و مربیان کانون نیز حضور داشتند، خاطراتی از آذریزدی بازگو شد و مدیر کانون استان نیز به سخنرانی پرداخت.

این کودک هنرمند که عضو مجتمع فرهنگی هنری کانون در شهر یزد است در آثار خود داستان زندگی تلخ آذریزدی را با قصه‌های شیرینش آمیخته و در میان خطوط چهره‌هایی که او را به‌تصویر می کشند، نانوشته‌های آذریزدی را به زبان طنز روایت می‌کند. 

این نمایشگاه با عنوان «کاریکاتور هزار و یک ‌شب آذر»، تا روز دهم شهریور در نگارخانه مرکز تجربیات کانون یزد واقع در بلوار امیرکبیر، روبه‌روی مجتمع دین و دانش این شهر دایر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها