سه‌شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۵:۲۹
برپايي بزرگترین میز کتابفروشی جهان در سوئد

بزرگترین میز کتابفروشی جهان در شهر استکهلم پایتخت سوئد با حضور «پروفسور هرمن لیندکریس» نویسنده، مورخ و استاد تاریخ اروپا، برپا شد._

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از اداره كل روابط عمومي و اطلاع‌رساني سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، این نمایشگاه که پيش از اين در کتاب ركوردهاي گینس ثبت شده است، هر سال در تاريخ 16 آگوست مطابق با 25 مرداد ماه برگزار می‌شود.

در اين برنامه ناشران و کتابفروشان‌ سوئد در سراسر یک خیابان چند کیلومتری به نمایش و فروش کتاب‌های نو و دست دوم مي‌پردارند. اين برنامه همواره با استقبال کم‌نظیر مخاطبان سوئدی و غیر سوئدی مواجه است. 

از نکات قابل توجه این اقدام فرهنگی، فروش کتاب، لوح فشرده و فیلم‌های علمی، آموزشی با بهاي بسیار ارزان و مناسب و نیز حضور نویسندگان و شخصیت‌های علمی، فرهنگی و دیگر دست‌اندرکاران نشر و کتاب است که اغلب آثار خود را خودشان برای فروش به نمایشگاه می‌آورند. 

از جمله شخصیت‌های حاضر در نمایشگاه امسال مي‌توان «پروفسور هرمن لیندکریس» نویسنده، مورخ و استاد تاریخ اروپا را نام برد که آثار خود را برای فروش به نمایش گذاشت و با استقبال زیاد بازدیدکنندگان مواجه شد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط