سه‌شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۲:۰۰
راه‌اندازی سازمان فروش انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان

دبیر انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان از راه‌اندازی سازمان فروش این انجمن خبر داد و گفت که این انجمن در سال جاری گسترش ویترین‌های عرضه کتاب کودک و نوجوان را اصلی‌ترین هدف خود قرار داده است.\

محسن یگانه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در این‌باره گفت: سازمان فروش انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان در خیایان حافظ (ساختمان اصلی انجمن) راه‌اندازی می‌شود و تمرکز آن بر عرضه کتاب‌های کودک و نوجوان در سراسر کشور خواهد بود.

وی تصریح کرد: حضور ناشران عضو انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان در نمایشگاه‌های کتاب استانی و نیز برپایی نمایشگاه‌های کتاب کودک و نوجوان در سطح کشور از اهدافی است که سازمان فروش انجمن در سال جاری آنها را دنبال می‌کند.

یگانه همچنین از ارایه پیشنهاد انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان به وزارت ارشاد مبنی بر برگزاری نمایشگاه‌های کتاب در شهرهای بزرگ (به جز مراکز استان‌ها) خبر داد و گفت که این پیشنهاد را پیگیری می‌کنند.

وی افزود: انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان همچنین آمادگی خود را برای برگزاری بخش کودک و نوجوان نمایشگاه‌های استانی کتاب به وزارت ارشاد اعلام کرده است.
 
یگانه تاکید کرد: با توجه به فعالیت تخصصی انجمن ناشران کتاب کودک و نوجوان در حوزه نشر کودک، توانایی آن وجود دارد تا اعضای انجمن به صورت گسترده محصولات خود را در نمایشگاه‌های استانی کتاب عرضه کنند.

هم‌اکنون حدود ۶۰ ناشر عضو انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها