چهارشنبه ۷ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۳:۱۹
افشاي فساد همراهان اوباما توسط نویسنده آمریکایی

یک نویسنده آمریکایی در کتابی که به تازگی منتشر شده و طی مدتی کم به یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمریکا تبدیل شده، «باراک اوباما» و تیم او را که 9 ماه است وارد کاخ سفید شده‌اند، به عنوان تیمی فاسد معرفی کرده است.\

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران ( ایبنا) به نقل از «ام اس.ان.بی.سی» و «آسوشیتد کانتنت»، «مایکل مالکین» دارنده شبکه تلویزیونی خصوصی، ستون نویس روزنامه و بلاگر آمریکایی در کتابی با عنوان « فرهنگ فساد : اوباما و تیم مالیات خواران، کلاهبرداران و عجوزگان» به بررسی تیم فعلی حاکم بر کاخ سفید پرداخته و با نام و برخی مدارک تقریبا همه آنها را به فساد متهم می‌کند.

کتاب «مالکین» بلافاصله بعد از انتشار در رده دوم لیست پر فروش‌ترین کتاب‌های آمازون بوک قرار گرفت و احتمالا سر و صدای زیادی را به راه خواهد انداخت. 

«مالکین» در کتاب خود بسیاری از اعضای دولت اوباما را به شدت فاسد و وضعیت آنها را وخیم دانسته است. از افراد گمنامی مانند «آدولفو کاریون» و «نانسی دی پارل» گرفته تا سرشناسانی مانند «هیلاری کلینتون»، «جوزف بایدن» و حتی «میشل اوباما» در این کتاب به عنوان افراد فاسد نام برده شده است.

البته بعضی از کسانی که «مالکین» در کتابش از آنها نام برده برای کسانی که ماجرای فساد حکومتی در آمریکا را دنبال می‌کنند، نام‌آشنا هستند ولی او در روندی جزیی‌تر به بررسی مناسبات اوباما و تیم او با اتحادیه‌ها و گروه‌هایی مانند ACORN می‌پردازد که مانند موسسات جنایی عمل می‌کنند.

مایکل مالکین فیلیپینی تبار  و در برنامه‌های تلویزیونی آمریکا فردی شناخته شده است. این خصوصیات او به همراه برخی ویژگی‌های دیگر مانند زیرکی و دیدگاه‌های محافظه‌کارانه، او را در معرض انتقادهاي تند و تیز برخی گروه‌های نژاد پرست قرار داده است به طوری که طی اندک زمانی بعد از انتشار کتاب «فرهنگ فساد»، وبلاگ او شاهد انتقادهاي شدید از اين کتاب بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها