شنبه ۳ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۱:۱۰
«پيچ تند» كتاب مي‌شود

كتايون فيض‌مرندي- كارگردان تئاتر- از انتشار نمايشنامه «پيچ تند» نوشته آرش عباسي خبر داد. اين اثر تا اواخر مرداد در تالار سايه مجموعه تئاتر شهر به روي صحنه مي‌رود.\

فيض‌مرندي به خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، گفت: اين نمايش درباره خانواده‌اي ارمني است كه همزمان با پايان جنگ ايران و عراق و امضاي قطعنامه 598 درگير ماجرايي مي‌شوند. پسر اين خانواده در جنگ است و آنها مدتي از او خبري ندارند. از سوي ديگر دختر خانواده كه با همسرش درگيري دارد، در خانه مادر به سر مي‌برد و تنش‌هاي زندگي مشترك خود را تحمل مي‌كند.

وي با بيان اينكه پيچ تند سه محور دارد كه در قالب يك داستان در هم تنيده مي‌شود، افزود: پروسه تاريخي زمان جنگ، شرايط قبل و بعد از اين تجربه و پرداختن به اقليت مذهبي كه در تئاتر به آن بسيار كم توجه شده از محورهاي اين نمايش است كه در صحنه جان مي‌گيرد. 

به گفته فيض‌مرندي، اين نمايش در بخش چشم‌انداز بيست و هفتمين جشنواره بين‌ا‌‌لمللي تئاتر فجر به روي صحنه رفته و نمايشنامه آن به عنوان دومين متن در جشن كانون كارگردانان برگزيده شده است.

نمايشنامه «پيچ تند» نوشته آرش عباسي از سوي انتشارات افراز منتشر خواهد شد.

علي سرابي، ناهيد مسلمي، الهام كردا و رويا بختياري از بازيگران اين نمايش‌اند كه به كارگرداني كتايون فيض‌مرندي تا اواخر مرداد در تالار سايه مجموعه تئاتر شهر به روي صحنه مي‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها