یکشنبه ۲۸ تیر ۱۳۸۸ - ۱۰:۳۷
انتشار سه اثر اسلامي در روسیه

بنیاد مطالعات اسلامی در روسیه با همکاری مجله «كوه سحر آمیز» و انتشارات «دیک» كتاب‌هاي «هنر و معنویت اسلامی»، «انسان، نوری در عرفان اسلامی ایرانی» و «مسايل معاصر تفکر اسلامی» را تا پایان تابستان 1388 در مسکو منتشر مي‌كند./

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، به نقل از اداره كل روابط عمومي و اطلاع‌رساني سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، كتاب «هنر و معنویت اسلامی» نوشته حسین نصر با ترجمه م. ال. سالگانیک، زیر نظر پروفسور ماریتا استپانیانتس در راستاي ترويج آموزه‌هاي اسلامي چاپ و منتشر خواهد شد. 

اثر ديگر اين بنياد كه با هدف تبيين و گسترش ديدگاه‌هاي عرفاني دين اسلام به رشته تحرير در آمده، كتاب «انسان، نوری در عرفان اسلامی ایرانی» نوشته هانری کربن با ترجمه یوری استفانف است كه دکتر یانیس اشوتس تقرير مقدمه و ویراستاری علمی آن را برعهده دارد.

آخرين كتاب اين مجموعه با عنوان «مسايل معاصر تفکر اسلامی» نوشته محمد لگنهاوزن با ترجمه تاراس چرنینکو و ویراستاری علمی دکتر یانیس اشوتس در تبيين و تشريح آموزه‌ها و رويكردهاي فلسفي دين اسلام از سوي بنیاد مطالعات اسلامی در روسیه منتشر مي‌شود.
 
این کتاب‌ها در مجموعه‌ای با عنوان «درخت» در راستاي نيل به اهداف والايي چون معرفی فرهنگ اسلامی منتشر خواهند شد. نام «درخت» به عنوان نماد رشد و شکوفایی ابعاد گوناگون فرهنگ برای این مجموعه برگزیده شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها