چهارشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۱۶:۵۷
غرفه ديدار با برگزيدگان جوايز ادبي سال در سالن شبستان

مدير كميته جنبي بيست‌و‌دومين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران گفت: در نمايشگاه امسال در غرفه‌اي‌به عنوان «ديدار»‌ واقع در سالن شبستان مصلاي امام خميني(ره)، ميزبان برگزيدگان جشنواره‌هاي ادبي سال گذشته و كارشناسان عرصه فرهنگ خواهيم بود._

«علي شجاعي صايين» در گفت وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) افزود: قصد داريم علاوه بر نمايش آثار برگزيده سال گذشته در سالني جداگانه، از نويسندگان و مولفان اين آثار نيز براي حضور در نمايشگاه كتاب تهران دعوت كنيم.

وي گفت: برگزيدگان جايزه‌هاي ادبي با حضور در اين غرفه‌ها درباره آثارشان اظهار نظر  و روزانه سه نفر از اين افراد، در غرفه «ديدار» با علاقه‌مندان فرهنگ و ادب ديدار مي‌كنند.

مدير عامل موسسه خانه كتاب افزود: اميدواريم اين توجه به آثار برگزيده ادبي به اين اقدام در نمايشگاه متوقف نشود و بتوانيم توجه  و عنايت به جايگاه واقعي جايزه‌هايي چون كتاب سال را توسعه ببخشيم.

وي با اشاره به اينكه در اين جلسات حداقل دو نفر از منتقدان به بررسي اين آثار خواهد پرداخت تصريح كرد: مجموعه اين نقد‌ها و بررسي‌ها در قالب يك كتاب پس از پايان نمايشگاه منتشر خواهد شد. 

بيست‌و‌دومين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران از امروز تا 26 ارديبهشت‌ماه در مصلاي امام خميني(ره) با حضور ناشران داخلي و خارجي در حال برگزاري است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط