دوشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۸۸ - ۱۵:۴۴
برگزاري نشست‌هايي با موضوع «فاطمه زهرا(س)» در سراي اهل قلم

مدير كميته جنبي بيست و دومين نمايشگاه بين‌آلمللي كتاب تهران، از برگزاري نشست‌هايي با موضوع كتاب‌هاي منتشر شده درباره حضرت «فاطمه زهرا(س)» در سراي اهل قلم نمايشگاه خبر داد. روزهاي برگزاري نمايشگاه امسال مصادف با ايام فاطميه اول است./

«علي شجاعي صايين» در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اظهار داشت: سالني ويژه را براي معرفي آثار منتشر شده درباره زندگي و ويژگي‌هاي بانوي دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) آماده كرده‌ايم.

وي ادامه داد: همچنين براي شناخت كتاب‌هايي كه درباره آن حضرت منتشر شده، در سراي اهل قلم، نشست‌هايي با حضور اهل قلم، ناشران و كارشناسان پيش‌بيني شده است.

شجاعي صايين با اشاره به اختصاص سالني ويژه براي گراميداشت سي سالگي انقلاب اسلامي، افزود: در سالني جداگانه به عرضه و معرفي كتاب‌هاي منتشر شده حوزه انقلاب اسلامي خواهيم پرداخت و همچنين در نشست‌هاي سراي اهل قلم، برنامه‌هايي را با اين موضوع برگزار خواهيم كرد.

به گفته مدير عامل موسسه خانه كتاب، اين برنامه‌ها در چهارچوب فعاليت‌هاي معاونت فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي به مناسبت گراميداشت سي‌سالگي انقلاب اسلامي است كه تا بهمن 88 ادامه خواهد داشت.

بيست و دومين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران، از 16 تا 26 ارديبهشت‌ماه سال جاري، با حضور ناشران داخلي و خارجي در مصلاي امام خميني(ره) تهران برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط