شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۸۸ - ۱۰:۰۳
«فلسفه مارتین اسکورسیزی» بر صفحات كتاب

کتاب «فلسفه مارتین اسکورسیزی» نوشته مارک کونارد از مجموعه کتاب‌های «فلسفه و فرهنگ عامه» به زودی منتشر خواهد شد.\

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از سایت آمازون، اخلاق، زیبایی‌شناسی، تئوری فیلم و فرهنگ عامه از مهم‌ترین موضوعاتی‌اند که در مجموعه کتاب‌های «فلسفه و فرهنگ عامه» مدنظر قرار گرفته‌اند.

مؤلف کتاب «فلسفه مارتین اسکورسیزی» کوشیده است در اثر خود نوری تازه‌ای بر همه جنبه‌های گوناگون آثار اسکورسیزی بیندازد و مضامین فلسفی به‌روز را در فیلم‌های این فیلم‌ساز شهیر بررسی كند.
در واقع کونارد، مجموعه‌ای سرگرم‌کننده را تألیف کرده است که به طور واضح و اجمالی اندیشه‌های فلسفی را در میان فیلم‌های اسکورسیزی آشکار می‌کند.

مارتین اسکورسیزی، پنج بار نامزد دریافت اسکار بهترین کارگردانی شده است. وی سرانجام اسکار سال ۲۰۰۶ را برای فیلم خود Departed که به فارسی از دست رفته، جدا افتاده و نیز مردگان ترجمه شده است، دریافت کرد.

این کتاب می‌تواند برای دوستداران این فیلمساز و نیز دانشجویان فلسفه، مرجع میان‌رشته‌ای بسیار خوبی محسوب شود و برای آن دسته از دانش‌پژوهان فلسفه که به فلسفه اخلاق و نیز فیلم و نقدهای فرهنگی علاقه‌مندند، سودمند باشد.

کتاب «فلسفه مارتین اسکورسیزی» نوشته مارک کونارد در 264 صفحه و به زبان انگلیسی از سوی انتشارات دانشگاه کنتاکی اردیبهشت‌ماه سال جاری منتشر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط