دوشنبه ۱۰ فروردین ۱۳۸۸ - ۱۶:۴۴
آموزش بدنسازي

كتاب «آموزش بدنساري» اثر آرنولد شواتزينگر و بيل دابينز با ترجمه حميد بلوچ از سوي انتشارات تلاش منتشر شد.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)،در اين كتاب آرنولد شواتزينگر (قهرمان اسبق بدنسازي جهان) به همراه «بيل دابينز» روش‌هاي تجربي و علمي خود را براي افرادي كه قصد دارند از تمرينات وزنه براي پرورش اندام ‌عضلاني و متناسب استفاده كنند، ارايه داده‌ اند. 

درباره تعريف بدنسازي در اين اثر  آمده است:«اگرچه در بدنسازي براي دستيابي به بدن سالم و متناسب، به بلند كردن وزنه‌ مي‌پردازيم، اما بدنسازي فعاليتي نيست كه در آن مقدار وزنه‌اي كه بلند مي‌كنيم مهم باشد. هدف بدنسازي استفاده از وزنه‌هاي مناسب براي انجام تمريناتي است كه تغييرات خاصي را در بدن ايجاد مي‌كند و نتيجه‌ آن دستيابي به بدني عضلاني، متناسب و متعادل است.» 

با توجه به اين كه كار كردن با وزنه، باعث بالا رفتن مقاومت بدن، تقويت قلب و افزايش انعطاف پذيري مي‌شود، اين كتاب موارد موثر در سلامتي بدن را بررسي مي‌کند و با شرح كامل بدنسازي، آمادگي شما را براي شروع اين رشته ورزشي افزايش مي‌دهد و در پايان نيز چندين نمونه تمرينات پيشرفته بدنسازي را ارائه مي‌دهد.

كتاب «آموزش بدنسازي» از سوي انتشارات تلاش در شمارگان 3000 نسخه، 256 صفحه و بهاي 40000 ريال منتشر و روانه بازار نشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط